دشمن با جنگ ترکیبی به دنبال تغییر واقعیت هاست / جدایی و ایجاد اختلاف هدف دشمنان انقلاب اسلامی ایران است.


ساعت: 13:10
تاریخ انتشار: 1401/08/17
کد خبر: 1909495

عیسی نکویی گفت: دشمن با جنگ ترکیبی به دنبال تغییر واقعیات است و با ایجاد یأس و ناامیدی می خواهد به نظام و انقلاب ضربه بزند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عیسی نقوی کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به اینکه هدف از دروغگویی بی بی سی و اینترنشنال و پشت صحنه یاغیان دموکراسی نیست بلکه فروپاشی ایران است و اظهار داشت: دشمنان … ایران از اول انقلاب تا امروز هدفشان براندازی و متلاشی کردن نظام بود، اما مردم ایران برای حفظ نظام و ایستادگی خون خود را دادند، اما رسانه‌های بیگانه و گروه‌های مخالف هر روز به دنبال دستور کار جدیدی هستند. برای پیش نرفتن و نرسیدن به اهداف عالی انقلاب ایران.

وی با بیان اینکه بر اساس فرمایشات رهبر انقلاب، دشمنان به دنبال راه اندازی جنگ ترکیبی در ایران هستند، افزود: با هوشیاری مردم، تدابیر مسئولان امنیتی و دستورات مقام معظم رهبری، دشمنان و مخالفان نتوانستند به جایی برسند و به اهداف شوم خود برسند.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: ملت ایران پشت نظام و انقلاب خود ایستاده و توطئه های دشمنان را خنثی می کند و مردم در راهپیمایی 13 آبان سنگ تمام گذاشتند و بیشتر اهداف خود را در استان های مرزی برنامه ریزی کردند. شیعه و سنی هستند.»

وی با اشاره به توهین دشمنان به کربلا و یاران امام حسین(ع)، تصریح کرد: دشمن می تواند از منشور اعتقادات دینی بین مردم اختلاف، تفرقه و هرج و مرج ایجاد کند و افکار نادرست خود را به نسل های بعدی منتقل کند. وارد می شوند اما مردم ما عاشق اهل بیت (ع) و امام حسین (ع) هستند و حتی نود را می بینیم که در مراسم و برنامه ها ارادت خود را نشان می دهند.

نکویی با اشاره به تخریب برندهای ایرانی توسط ضد نظام گفت: دشمن از طریق کشورهای عربی و اروپایی برای حمله به نظام و انقلاب ایران هزینه زیادی می کند، اما مردم هوشیار هستند و نفوذ چندانی ندارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید