هدف دشمن در جنگ ترکیبی، حمله به پایه های جمهوری اسلامی است


ساعت: 10:02
تاریخ انتشار: 1301/07/17
کد خبر: 1902047

ادور عضو شورای اسلامی شهر با تاکید بر اینکه دشمن شکست خورده وارد جنگ روانی و تبلیغاتی تلفیقی شد و مبانی اسلام، قرآن و عترت را هدف قرار داد، گفت: سازماندهی این عملیات توسط سازمان های جاسوسی آمریکایی اسرائیلی و انگلیسی و مزدوران آنها انجام شد. در منطقه از جمله بن سلمان. ، منافقین، حزب کومله و دموکرات ها.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ دشمنان قدیمی و شکست خورده انقلاب اسلامی ایران، طبق یک فیلمنامه قدیمی و از پیش نوشته شده، دوباره با کمک چند نفری که متوجه مسائل نمی شوند، دست به هرج و مرج و تخریب اموال عمومی و خصوصی زدند. خون بسیاری از جوانان در پیاده رو خیابان ریخته شد

آشوبگران که عوامل و بازیگران دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، به بهانه درگذشت مهسا امینی، با وجود خویشتن داری پلیس، از ابتدا، البته برهنه تر از گذشته، به میدان آمدند و در خیابان ها آشوب به راه انداختند و نقشه و اراده جنایتکارانه دشمنان با تمام توان اجرا شد.

خجت الاسلام احمد سالک، نماینده شورای اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) بر اساس اصولی چون قرآن، عترت، نبوت و حیات جاویدان شکل گرفت و این امر مهمی است و در مرحله بعد ساختارهای حکمرانی در بخش های مختلف نیز بر این اصول استوار است. به طور کلی ساختار قانون اساسی و سایر قوانینی که مطرح شد بر اساس اصول قرآن و عترت بود.

وی افزود: دشمن پس از 44 سال به این نتیجه رسیده است که جنگ نظامی منجر به جنگ سیاسی نمی شود. همین طور جنگ اقتصادی باعث رشد ایران می شود، بنابراین وارد جنگ روانی و جنگ نرم و تبلیغاتی تلفیقی شده است. دشمنانی که وارد این صحنه می شوند جهت دار هستند.

حجت الاسلام سالک ادامه داد: هدف تعرض به پایه های جمهوری اسلامی ایران از جمله قرآن و دین است به همین دلیل مزدوران آن قرآن و پرچم جمهوری اسلامی ایران را به آتش کشیدند. که هزاران جنایت دیگر نیز مرتکب می شوند.عملیات بر خلاف مبانی اسلام و قرآن و عترت است.

عضو شورای اسلامی ایران ادور خاطرنشان کرد: این عملیات توسط سازمان سیا آمریکا، موساد اسرائیل و سازمان جاسوسی انگلیس و مزدوران آنها در منطقه اعم از بن سلمان، منافقین، کومله و دموکرات ها انجام شده است، در غیر این صورت آنها آنها را تشکیل می دهند. در مورد این وقایع اخیر برای سرنگونی جمهوری کاری نمی توان کرد، تجزیه کشور، جنگ قومی و امثال آن اسلامی بود.

وی افزود: دشمن در سال‌های اخیر تجربه کرده است که به نتیجه نرسیده است، اما اخیرا وارد شده و سیاستشان این بود که «بکش و بسوز و تو پیروز می‌شوی». آنها این عملیات را با دشمن انجام دادند و دستگاه قضایی باید جداگانه با آنها برخورد کند و خسارات آنها را متقبل شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید