ولایت فقیه هدف اصلی حملات دشمن است/تلاش شبانه روزی دشمن در جنگ ترکیبی علیه ایران


ساعت: 15:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۵
کد خبر: 1918178

در خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد آمده است;

نماز جمعه این هفته عبادی – سیاسی و دشمن ستیز در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد و در این برنامه تلاش شبانه روزی دشمن در جنگ ترکیبی علیه ایران و سایر موضوعات مورد بحث قرار گرفت. ذکر شده.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ؛ نماز جمعه این هفته عبادی – سیاسی و دشمن ستیز در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور استانداران برگزار شد.


خطیب نماز جمعه یاسوج: بایدن و ترامپ در دشمنی با ایران تفاوتی ندارند

حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج گفت: اگر در منطقه ای مسجدی باشد و همسایگان مسجد اهل نماز و مسجد نباشند در قیامت. مسجد برای آنها قضاوت می شود و همچنین اگر قرآنی در خانه باشد و انسان آن را نخواند و بچرخد و خاک بر کلام خدا ببارد و شخص با قرآن شریک نشود. الف، قرآن در روز قیامت از شخص شکایت می کند.

حکمتی نیک در ادامه با تبریک روز راه بیان کرد: وظیفه سنگینی دارند که در طول سال به مردم خدمت کنند، کارشان بیشتر در فصل زمستان است و بازگشایی راه های روستایی نیز کار آنها را سخت کرده است و از خدمات آنها قدردانی می کنیم.

وی به بیست و پنجمین روز پژوهش هازارد در کشور اشاره کرد و گفت: کشوری که علم تولید کند در قلب نظام های استبدادی و استکباری جهان هضم نمی شود. اگر هر جامعه ای جایگاه علمی داشته باشد هرگز از بین نمی رود.

وی بیان کرد: یکی از دغدغه های کنونی دشمنان این است که دولت اسلامی ایران جایگاه علمی خود را در دنیا پیدا کرده است و باید قدردان همه پژوهشگران کشور باشیم.

امام جماعت موقت یاسوج به هفتم آذرماه سالروز شهادت دکتر مفتح بنی، وحدت دانشگاه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار ارتباط دانشگاه و دانشگاه را تبیین کرد.

حکمت نیک در پایان سخنان خود در خطبه دوم به موضوع مهمی اشاره کرد و گفت: یکی از مسائل مهمی که هر مسلمانی باید با آن آشنا باشد، دشمنی است، وقت آمریکا محسوب می شود.

وی افزود: امام فرمودند هر چه در مورد آمریکا فریاد می زنید، مشکلات ما از آمریکاست. در ادبیات رهبر معظم انقلاب نیز به آن اشاره شده است. او گفت نباید دشمنی و نقشه های آمریکا را نادیده بگیریم.

امروز جمعه سخنراني درباره دشمني آمريكا گفت: مهم اين است كه دشمني آمريكا با ايران اسلامي ديرينه است و زماني ندارد، آنها در حال جنگ با آن ملت هستند.

حکمتی نیک تفاوت آمریکا و ایران را یک تفاوت راهبردی برشمرد و گفت: این اختلافات تنها مربوط به یک سلیقه سیاسی خاص نیست، جمهوری خواهان و دموکرات ها دشمنان ایران هستند، ترامپ و بایدن در دشمنی با ایران تفاوتی ندارند زیرا از آنها محافظت می کنند. منافع صهیونیست ها

خطیب این جمعه افزود: دشمنی آنها با ما در همه مسائل است و به موضوع هسته ای مربوط نمی شود، حقوق بشر و حقوق زنان و مسائل دیگر را بهانه می کنند و البته همیشه یکی از بهانه های آنها اسرائیل است.


خطیب نماز جمعه گچاران: استان فکیه هدف اصلی حملات دشمن است

حجت الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت: هدف از خلقت انسان این است که کسب علم و حقیقت به خدا خدمت کن همه مخلوقات عالم به نحوی مدیون اهل بیت علیهم السلام خواهند بود و ائمه اطهار(ع) این حق بزرگ را دارند که مردم را به دنیا بازگردانند.

وی افزود: در چند ماه اخیر دشمنان انسانیت، عدالت و صداقت در خارج از کشور بدون رعایت منطق، شرافت و ذره ای صداقت، آشوب های زیادی را علیه کشورمان و در فضای مجازی بیداد می کنند. برای ملت ما دردسر است.» و دولت و برخی از جوانان ما را فریب داد.

خطیب جمعه گچساران ادامه داد: بیش از 90 درصد دستگیرشدگان نسل جوان کشورمان بودند در حالی که به گفته خودشان از اقدامات و اغتشاشات دشمن بی اطلاع بودند، لذا جهاد تبیین بسیار ضروری است زیرا فقط برای مقابله با شیطنت دشمن لازم است.

حجت الاسلام حجازی تصریح کرد: در این اغتشاشات هجمه های زیادی علیه جایگاه مرجعیت صورت گرفت، همه این دروغ ها، شایعات و تهمت ها از سوی رسانه های دشمنان برنامه ریزی و برنامه ریزی شد چرا که آنها اساس مقاومت را می دانند. و مقام ملت بزرگ ایران مقام والای ولایت فقیه است.

امام جمعه گچران گفت: متأسفانه امروز افرادی خواهان آزادی زن هستند که برای حیوانات بیشتر از جایگاه زن ارزش قائل هستند و اساساً دنیای غرب به زن به عنوان یک کالا و ابزار مصرفی برای تامین منافع خود نگاه می کند. پس چگونه این مدعیان دروغین از حقوق زن و حقوق بشر صحبت می کنند، اما مکتبی که برای شان و شخصیت زن ارزش قائل است در واقع مکتب تشیع و دین اسلام ناب محمدی (ص) است.

وی افزود: مقام معظم رهبری با اشاره به حدیثی از امام علی علیه السلام فرمودند که خداوند انسان را آزاد آفرید و بارها این موضوع را به مراجع تذکر دادند. باز هم گفتند که خداوند مردم را آزاد و آزاد آفرید و مردم بنده خدا هستند و رهبر معظم انقلاب پیوسته پیگیر و برای آزادی ملت ایران و همه جهان هستند.

خطیب جمعه گچساران نیز گفت: این روزها دشمن با توطئه های بی شمار خود هم اصل ولایت و هم امنیت مردم را هدف قرار می دهد. امام زمان (عج)، بسیجیان و دیگران. شب و روز از دستاوردهای این کشور محافظت و پاسداری کنید.

حجت الاسلام حجازی گفت: باید توجه داشت که پس از حمله به جایگاه مرجعیت، دشمن به نیروهای امنیتی کشورمان نیز حمله می کند که می خواهند امنیت را از ملت بزرگ ایران اسلامی بگیرند. . آنها حساب می کنند و ما باید مراقب دسیسه های دشمن باشیم و هوشیارانه عمل کنیم.

امام جمعه گچران گفت: امام سجاد علیه السلام در دعا می فرمایند از خدا می خواهیم که ما را از ترس ظلم و طغیان و تلخی و تلخی آن نجات دهد و شیرینی امنیت را به ما عطا فرماید. از این رو امنیت شیرین و خوب است و ایجاد امنیت برای نگهبانان نیز بسیار ارزشمند است.


خطیب نماز جمعه لنده: تلاش شبانه روزی دشمن در جنگ ترکیبی علیه ایران

حجت الاسلام سیدمحمود الهی نیا در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به رعایت تقوای الهی گفت: سرزمین دلهای ما باید معطوف به لطف خدا باشد و دلهای ما باید معطوف به فضل الهی باشد. متصل به امام هوا (ع).

وی بیان کرد: لزوم حمایت دولت از طرح فرزندآوری به ویژه چندقلوها از مهمترین مطالبات است.

امام جماعت موقت لنده تصریح کرد: دولت باید به وعده های خود در زمینه حمایت از معیشت مردم عمل کند.

وی تاکید کرد: تلاش خوب فرماندار در پیگیری مطالبات شهرستان به ویژه در جاده لنده تراب که مهمترین مطالبه مردم است باید مضاعف شود.

الهینا گفت: از زحمات خوب شهرداری برای تحقق وعده های خود در خصوص آسفالت خیابان ها و کوچه ها به ویژه در شهرهای بهاران و سرآسیاب قدردانی می کنیم.

وی بیان کرد: امروز دشمنان شبانه روز در جنگ ترکیبی به ویژه در فضای مجازی به دنبال براندازی هستند و خانواده ها باید مراقب دانش فرزندان خود از جنگ ترکیبی باشند.

امام جمعه لنده گفت: اقدام اخیر آمریکا و دولت های حامی آن در بحث حذف ایران از کنوانسیون حقوق بشر زنان نمونه دیگری از جنایات و تروریسم آمریکا در جهان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید