هدف اصلی جنگ شناختی و ترکیبی دشمن، تغییر سیستم محاسباتی است


ساعت: 16:19
تاریخ انتشار: 1301/10/04
کد خبر: 1919818

حجت الاسلام صاحب القرانی گفت: جنگ شناختی به معنای تغییر نظام محاسباتی است که بر اساس تبلیغات زیاد یک سری نقاط ضعف، جریان نظام محاسباتی را تغییر می دهد و جای حق و باطل را با هم عوض می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; خجت الاسلام صاحب القرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی صبح امروز در همایش بصیرت سیاسی طلاب و روحانیون مرحومه حوزه علمیه هرات گفت: شیطان بر جاهلیت انسان سوار می شود و بهترین راه سواری همین است. ، پس سوار بر جهل جامعه می شود البته این جهل به معنای عدم معرفت نیست بلکه به معنای عدم عقلانیت است.

وی تصریح کرد: اگر جهل در جامعه ای نهادینه شود و جایگاه اصلی باشد، شیطان آن را رهبری می کند و این راهبرد اصلی شیطان است.

صاحب القرانی افزود: امروز شیطان با هدایت نظام سرمایه داری بر جهل مردم سوار می شود و این یعنی همه مردم دنیا برای یک درصد مردمی که از ثروت و سرمایه برخوردارند کار می کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اضافه کرد: بر این اساس نظریه یهودی و صهیونیستی بسیار حائز اهمیت است زیرا معتقدند انسان هستند و نظام جهانی را بر اساس الگوی خود ساختار می دهند، هرچند برخی از فعالیت های آنها بر اساس موجودات ماوراء طبیعی است. فواید.

وی گفت: در اغتشاشات اخیر به ویژه در جنبش های دانشجویی، توهین و فحش و حتی توهین های رکیک زیاد شنیده اید، بنابراین در جامعه ای که شیطان ایجاد کرده، رذایل ارزشمند است نه بی ارزش، ارزش های اخلاقی انسان ها ضد ارزش است. -ارزش ها و ارزش های ضد بشری با ارزش می شوند

حجت الاسلام صاحب القرانی گفت: رهبری جامعه مربوط به نهادینه سازی رذایل اخلاقی است، مثلاً می خواهد ربا را در جامعه نهادینه کند، بانکی راه می اندازد که اصلش ربا است، هر چند هرکسی بخواهد در آن بانک است. چه ما چه نه، در بحث عدم آموزش، سیستم بیمه درست می کنند و افراد خود را بیمه می کنند تا زیر بار مسئولیت نباشند، مثلاً روی طمع، فروشگاه های زنجیره ای می سازند و طمع تولید می کنند و برای دریافت تخفیف اعلام کنید که این مبلغ را خریداری می کنید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: در مورد زیاده خواهی رهبری با رصد دقیق نظام جهانی، نظام مصرف گرایی را مطرح کردند، البته زینت های زندگی آنقدر زیاد شده که همه اعتراض می کنند که درآمدشان است. کافی نیست که برج زندگی از قیمتش بیشتر شده باشد.

وی افزود: تمدن غرب دقیقاً نظام محاسبات صرفا مادی را در جهان پیاده می کند و لذا میدان نبرد ایران و غرب به مسائل اقتصادی، هسته ای و علمی مربوط نمی شود، بلکه مربوط به مسائل نظام فکری است که نظام فکری غرب و آمریکا در حال فروپاشی است و امروز نقش دانشجویان مهم است، باید در خط مقدم مبارزه با نظام سلطه قرار گیرند.

صاحب خورانی گفت: تنها رقیب نظری آمریکا و جهان غرب نه روسیه است و نه چین، البته رقیب اقتصادی و نظامی هستند، اما تنها با ایران، تنها کشوری که بر اساس الگوی حکومت دینی ایجاد شده است، فاصله نظری دارند. گرچه دارای نقاط ضعف زیادی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید