جهاد یک فرضیه جهانی اجباری است/ دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی به دنبال تحریف باورهای مردم است.


ساعت: 13:47
تاریخ انتشار: 1401/02/20
کد خبر: 1837776

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام:

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: جهاد فرضیه ای روشن، عینی و فوری است که باید با تمام وجود در آن کار کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ایلام بیدار است حجت الاسلام علیمحمدی، مسئول نمایندگی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام صبح امروز (20 اردیبهشت) در جمع بسیجیان چردوول به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و هفته بسیج سازندگی که از جهادگران و جهادگران هستند، سخنرانی کرد. شهدا مؤمنان کسانی هستند که به خدا و رسولش ایمان دارند و با جان و مال خود جهاد می کنند.

وی افزود: نمونه بارز کار جهادی در بسیج و سپاه بهترین نتیجه با کمترین امکانات و اعتبار است و امروز دولت در کنار سپاه و بسیج برای خدمت به مردم و محرومیت زدایی است.

علی محمدی همچنین گفت: کار جهادی زمانی ارزشمند است که با ایمان، یکی از راه های قرآن آموزی همراه باشد، بنابراین در دشمن به دنبال کاهش اعتقادات خود هستیم تا از قرآن و اهل بیت فاصله بگیریم. -بیت

وی گفت: اگر با قرآن و اهل بیت ارتباط نداشته باشیم دچار هجمه شناختی می شویم و روی پازل دشمن کار می کنیم.

رئیس ستاد فرماندهی سپاه امیرالمومنین (ع) گفت: تحریف باعث شهادت امام حسین (ع) و زندانی شدن 30 هزار نفر به دلیل عدم آگاهی و درک قرآن و اهل الاحمان شد. باته

وی با اشاره به راهبرد دشمن در تحریف اعتقادات گفت: امروز دشمن در جنگ ترکیبی به علم، سیاست، اعتقادات فرهنگی و هر آنچه که داریم روی آورده است و وظیفه ما مقابله با هجمه ها برای تبیین جهاد است.

وی در ادامه بیان کرد: باید دشمن را بشناسیم و با دشمن مقابله کنیم، اگر تبیین جهاد را رعایت نکنیم قطعا به خود و خانواده آسیب می زند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: جهاد فرضیه ای روشن، عینی و فوری است که باید با تمام وجود در آن کار کنیم.

علی محمدی یادآور شد: در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تلاش زیادی برای ایجاد محتوایی علیه ما شده است که به تدریج روی اعتقادات ما متمرکز می شود که باعث می شود عده ای برای دشمن ناخواسته عمل کنند.

رئیس ستاد فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: افزایش مشکلات، کاهش دستاوردها، دروغگویی، به حداقل رساندن پیشرفت کشور و افزایش دستاوردهای آن، ناامیدی از آینده، ترساندن توان دشمن در تخلیه یکی از مواردی است که ترفندهای دشمن برای هدف قرار دادن مردم

انتهای پیام/ص

دیدگاهتان را بنویسید