اصلاحات واقعی و جهاد تبیین در جنگ ترکیبی و شناختی رسالت مهم نیروهای انقلابی است.


ساعت: 11:12
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838648

سردار جیوانی گفت: دشمن با تمرکز بر جنگ شناختی و هیبریدی قصد دارد با به تصویر کشیدن مردم به اصل انقلاب و نظام اعتمادی به آنها نداشته باشد. جهاد تبیین دو رسالت مهم نیروهای انقلابی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; سردار یدلا جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در نشست سیاسی و در جمع کارکنان سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در این مبارزه بزرگ با نظام سلطه، خطرات بسیاری را پشت سر گذاشته است. چهار سال گذشته این که مجموعه پیچیده ای از توطئه های جریان های مختلف که در یک جبهه متحد شدند و جنگ علیه ایران را آغاز کردند، در برخی نقاط به پایان رسید و این به این دلیل است که به این نتیجه رسیدند که تیغ و شمشیرهایشان ناکارآمد و شکسته است.

وی افزود: بعد از جنگ دریاها، کشتی ها و فضای مجازی امروز که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر موساد در اربیل موشک می زند و نیروی زمینی مقر تروریست ها را بمباران می کند و رسما رژیم صهیونیستی را تهدید می کند، این جایگاه برتر جمهوری اسلامی است. “

جوانی گفت: جمهوری اسلامی امروز در نقطه‌ای قرار دارد که در منطقه غرب آسیا قدرتمند شده است و آنچه در حال رخ دادن است نشان می‌دهد که ایران یک قدرت راهبردی تثبیت شده در غرب آسیا است.

وی گفت: آمریکایی ها دیگر قادر به تثبیت رهبری خود نیستند و امروز در حال شکل گیری نظم نوین جهانی هستیم در حالی که چهل سال پیش ایران تحت سلطه نظام سلطه شرقی بود و امروز جنگ اوکراین معادله است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بر اساس آرمان تمدنی باید بتوانیم از فرصت ایجاد شده در جامعه جهانی برای داشتن جایگاه آینده در هندسه جدید و نظم نوین جهانی استفاده کنیم. گفته می شود نظم جدید چند قطبی خواهد بود.



جیووانی خاطرنشان کرد: در عین حال به دلایلی در داخل نیز خطرات و مشکلاتی داریم که نیروهای انقلابی باید با چشم باز وضعیت داخلی را تحلیل و ارزیابی کنند و اینکه در این نقطه تماس باید هوشمندانه و با درایت عمل کنیم. “

وی گفت: البته آنچه در 22 روز بخمن و قدس رخ داد نشان می دهد که جمهوری اسلامی همچنان متکی به مردم است، اما دشمن با مشکلات اقتصادی و معیشتی سعی در بدبین کردن مردم به نظام و انقلاب دارد. “

معاون سیاسی سپاه گفت: امروز اکثریت نسل جوان در پیکره انقلاب و نظام حضور دارند و دشمن جنگ ترکیبی همه جانبه ای را با محوریت جنگ شناختی به راه انداخته تا مردم را بدبین و بی خبر از انقلاب و انقلاب جلوه دهد. نظام، رهبری و آرمان ها «اعتماد به معرفی انقلاب به عنوان عامل اصلی مشکلات.

وی گفت: اولین قدم واقعاً اصلاح ساختارها است که باید چهل یا بیست سال پیش انجام می شد اما متأسفانه دولت ها اهتمام، جدیت و شجاعت لازم را نداشتند، یعنی وقتی بی عدالتی و دوری وجود دارد و موارد تخصیص.» و مردم از شرایط زندگی ناراضی هستند، باید برای تحلیل و حذف این صحنه ها تلاش کنیم.

جیوانی در این خصوص گفت: این بدان معناست که در این کشور ساختار، قوانین و روش های عملی وجود داشت که این وضعیت را حفظ می کرد و در اینجا نمایندگان مجلس و کارمندان دولت باید این قوانین و مقررات را حذف و اصلاح می کردند تا امروز نارضایتی مردم ایجاد شود. شکل بگیرد. «نپذیر.

وی افزود: گام دوم مقابله با جنگ شناختی که راهبرد آن تبیین جهاد است و باید در دو حوزه جهاد جدی انجام شود، جنگ شناختی با محوریت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است. راهبرد مقابله با آن تبیین جهاد است، «واجب فوری است و این بدان معناست که وقتی دشمن روی یک موضوع تمرکز می کند، همه باید با وجوب جهاد عمل کنند و هرکس کوتاهی می کند باید پاسخ دهد.

معاون سیاسی سپاه گفت: دشمن وارد صحنه مبارزه با انقلاب شده و همه عوامل و تجهیزات را بسیج کرده است تا اذهان جامعه را علیه انقلاب، نظام و ولایت سوق دهد و با گمراهی و فریب و برجسته سازی مشکلات و ارائه تحلیل های نادرست، اذهان جامعه را علیه انقلاب، نظام و ولایت هدایت کند. .

وی گفت: شهادت امام حسین(ع) محصول علم نظامی و ترکیب و تحریف است و امروز دشمنان انقلاب و نظام دستاوردها را به همین شکل تحریف می کنند.

نماینده سیاسی سپاه ادامه داد: دشمن در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ذهن جوان را منحرف می کند به طوری که انقلاب بی فایده معرفی می شود.

سردار جوانی افزود: جهاد تباین یعنی مواجهه با تحریف ها، ترفندها و ترفندها که اقشار مختلف مردم باید در این جهاد تباین حضور داشته باشند.

وی در تشریح دو ماموریت مهم نیروهای انقلابی گفت: دشمن در جنگ با کمک رسانه ها بر تحریف واقعیت ها و واقعیت ها تمرکز دارد و هرکس می خواهد جهاد را تبیین کند در جایی که دشمن می خواهد حقایق و واقعیت را تحریف کند باید جهادی عمل کند. .

وی در تشریح اصلاحات ساختاری گفت: در حالی که برخی افراد به اشتباه پرچم اصلاحات را برافراشتند اما به سمت فساد روی آوردند، به مرور زمان مشخص شد که این افراد به دنبال مبارزه با فساد، تبعیض و بی عدالتی نیستند، بلکه به دنبال تغییر هستند. نظام دینی سازش با آمریکا در قالب گفت‌وگوی تمدن‌ها، اما امروز نهضت اصلاحی در کشور به معنای واقعی کلمه آغاز شد و رهبری همه قوا، نهادها و افراد باید دولت را در انجام اصلاحات یاری کنند. .

جیوانی خاطرنشان کرد: فاصله ها و تبعیض ها به این دلیل است که اقدامات در کشور باعث ایجاد فساد و رانت خواری می شود و از بین بردن آنها جسارتی می خواهد که دولت های قبلی نداشتند.

نماینده مردم سپاه در مجلس گفت: امروز با حذف ارز ترجیحی، منافع باندهای مافیایی به خطر افتاده است و همه جریانات ضدانقلاب و سلطنتی که می دانند کار اصولی در حال انجام است تلاش می کنند تا این اتفاق نیفتد.

جیووانی افزود: این یعنی با نگاهی به گذشته متوجه می‌شویم که وقتی به دنبال موشک و انرژی هسته‌ای بودیم، همین تعداد منافق و سلطنت طلب و عده‌ای در داخل دشمن را همراهی کردند. چرا موشک و انرژی هسته ای؟» امروز می خواهیم متوجه شویم که این دو عامل یکی از ویژگی های بازدارندگی و قدرت انکارناپذیر کشور است.

نماینده مردم سپاه گفت: امروز دولت جدید می خواهد از شر باندهای فساد و رانت خواران خلاص شود و این قیمت را به مردم بدهد، بنابراین اصلاحات نیاز به یک سری اقدامات دارد و باید موانع سخت برداشته شود و همه کمک کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید