غفلت خانواده ها فرزندان را طعمه دشمن می کند/ نقش مهم زن در جنگ شناختی و جهاد تبیین


ساعت: 09:45
تاریخ انتشار: 07/07/1401
کد خبر: 1900058

منصوره معصومی اصل با اشاره به اینکه بی توجهی به خانواده ها فرزندان را طعمه دشمن می کند، بر اهمیت نقش زنان در جنگ شناختی و جهاد تبیینی تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، منصوره معصومی صبح امروز در همایش تبیین جهاد که با حضور بانوان فریدونکناری در مجتمع شهید رجایی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: نابسامانی های چند روز اخیر در کشور باعث شده تا فکر کنیم که خانواده ها باید خوب باشند. مورد توجه جدی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از دستگیرشدگان در حوادث اخیر اعتقاد نسبی به اهل بیت دارند خاطرنشان کرد: متأسفانه بسیاری از خانواده ها با فرزندان خود در مورد فرق شیعه بودن و مذهبی بودن صحبت نمی کنند و این باعث ایجاد دلسوزی کودکان می شود. ایمان ناقص بودن

این استاد دانشگاه با بیان اینکه مرگ یک دختر جوان باعث ناآرامی در کشور ما شده است، تصریح کرد: عده ای که از مدیران سابق کشور بودند و متأسفانه امروز در جریان جریانات شیطانی افتاده اند با موج سواری در امواج آنچه که به دنبال آن هستند به دنبال اهداف شوم خود هستند. همه اتفاق افتاد..

معصومی عسل با اشاره به اینکه امروز درگیر جنگ شناختی هستیم، گفت: مشکل این روزها در کشور آشفتگی خیابان ها نیست، بلکه اهدافی در پشت پرده وجود دارد.

وی با ارزیابی اقدامات سپاه پاسداران در حوادث اخیر یادآور شد: باید واقعا از زحمات سپاه پاسداران تشکر کرد چرا که نه تنها در اغتشاشات بلکه این نهاد در حال حاضر به وظایف سایر نهادهایی که برای ساخت و ساز در سکوت قبر فرو رفته اند عمل می کند. دولت

این استاد دانشگاه تصریح کرد: دشمن این بار نقشه توطئه خود را با طرح زن آغاز کرد اما هنوز نفهمیدند که زن ایرانی دارای نجابت و اصالتی مثال زدنی است که هرگز اجازه نمی دهد بیگانه او را بازیچه آرزوهایش کند.

معصومی عسل خاطرنشان کرد: در جنگ شناختی دشمن شما را مجبور می کند در میدان خود بازی کنید و گاهی ما به سمت خود حمله می کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید به سرعت مطالبه شود، تصریح کرد: زمانی که بدحجابی بود، ما هیچ مطالبه درستی نداشتیم و به همین دلیل برخی مطالبات واهی خود را با هرج و مرج فریاد زدند.

این استاد دانشگاه وجود تضادها در ذهن نوجوانان را موجب سوء ظن یا زورگویی عنوان کرد و تاکید کرد: مسئولان و موسسات تبلیغاتی به ویژه صدا و سیما باید مراقب شهرت مردم باشند چرا که این افراد که از این طریق امرار معاش کرده اند. سرمایه های ملت استعداد تفاوت دارند، باید با نظام برخورد کنند و این موارد باعث آسیب به یک نوجوان می شود.

معصومی اصل نقش زن در پاسداری از امام و ولایت فقیه را مهم دانست و گفت: زنان شیعه باید نقشه های دشمن را به خوبی درک کنند چرا که امروزه نقش زنان در تعلیم و تربیت و اعتلای جامعه بسیار مهم است. حیاتی


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید