خط اعتراض از آشوبگران جداست/ لزوم توجه رسانه ها به جهاد تبیین در عصر جنگ شناختی


ساعت: 16:14
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901218

فرمانده سپاه قدس گیلان اعتراض در کشور را حق طبیعی مردم عنوان کرد و گفت: جمهوری اسلامی با اعتراض مشکلی ندارد و سالانه چندین تظاهرات مشروع در این کشور برگزار می شود اما خط اعتراض جدا از این است. شورش

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذر، سردار محمد عبدالله پور در دیدار با فعالان رسانه ای و فضای مجازی استان گیلان با عنوان جهاد تبیین در عصر روایات در سالن اجتماعات عقیدتی سیاسی، اعتراض در کشور را حق طبیعی مردم دانست. مجموعه سپاه قدس گیلان : جمهوری اسلامی با اعتراضات مشکلی ندارد و هر ساله چندین اعتراض مشروع در این کشور صورت می گیرد، اما خطوط اعتراضی جدا از فتنه گران است.

وی با اشاره به بصیرت عالی مردم گیلان در دوره های مختلف جامعه گفت: مردم ایران در همایش و راهپیمایی امت رسول الله و امام رضایی سیاست خود را از استکبار جدا کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان بر لزوم رسیدگی به عوامل جنگ روانی استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد و تصریح کرد: در جمهوری اسلامی دخترانی کم حجاب هستند که عاشقانه ایران اسلامی را دوست دارند، بنابراین مشکل استکبار و رسانه های متخاصم در این کشور مشکل حجاب نیست، هدف آنها تجزیه جمهوری اسلامی است.

به گفته عبدالله پور، افراد زیادی در آمریکا و کشورهای اروپایی توسط پلیس کشته می‌شوند، اما رسانه‌های اپوزیسیون هیچ واکنشی به این اتفاقات ندارند، اما با کوچک‌ترین اعتراضی در جمهوری، جنگ روانی ایجاد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن در آبان ماه برای ایجاد هرج و مرج در جمهوری اسلامی برنامه ریزی کرده بود، تصریح کرد: پس از کشته شدن مهسا امینی، دشمن زودتر از موعد مقرر اقدامات خود را آغاز کرد که واکنش سریع مردم و نیروی انتظامی را در پی داشت. نیروهای امنیتی.

فرمانده سپاه قدس گیلان یکی از اهداف ایجاد هرج و مرج در جمهوری اسلامی از طریق استکبار را تفرقه و تغییر خط مرزی جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: آذربایجان با حمله به ارمنستان سعی دارد ارتباط ایران با اروپا را قطع کند اما با توجه به به فرمایشات مقام معظم رهبری خط قرمز باید تغییر کند مرز در جمهوری اسلامی خط قرمز این نظام است و با شدیدترین واکنش ایران مواجه خواهد شد.


ایران، چین و روسیه با قدرت اتحادیه اروپا روبرو هستند

عبدالله پور با تاکید بر اینکه ایران، چین و روسیه با قدرت اتحادیه اروپا روبرو هستند، تصریح کرد: دشمن برای جلوگیری از این اتفاق، موضوع تایوان را برای چین، اوکراین را برای روسیه و جدایی را برای جمهوری اسلامی ایجاد کرد، اما در ایران با یک پاسخ قاطع .مردم ایستاده بودند.

وی با قدردانی از اتحاد مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در مقابله با اغتشاشات و ایجاد هرج و مرج در زاهدان، گفت: دشمن با استفاده از گروه های تروریستی در سیستان و بلوچستان تلاش کرد تا اقداماتی برای سقوط زاهدان انجام دهد، اما مردم و نیروهای امنیتی و پلیس از انجام این کار جلوگیری کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه قیام های اخیر برای نظام جمهوری اسلامی درس آموزی دارد، گفت: از انقلاب تا کنون با این حجم سازماندهی در استان گیلان و کشور چنین قیامی نداشته ایم اما قیام های اخیر باعث شده است. برای جمهوری اسلامی به خودشان درس دادند و آن وحدت و اتحاد است.» ملت ایران با همه حوادث روبرو شد.

عبدالله پور با اشاره به نفوذ روزافزون رسانه های معاند در فضای مجازی گفت: افرادی که در این اغتشاشات شرکت کردند و دستگیر شدند، اکثراً نسل جدید بودند که تحلیل درستی از اتفاقات اخیر نداشتند و تحت تأثیر احساسات قرار گرفتند، به همین دلیل تعداد زیادی از افراد تحت تأثیر قرار گرفتند. از دستگیرشدگان اغتشاشات 1395 و 98 نیز حضور نداشتند و حتی جزو اغتشاشگران دارای شناسنامه نبودند.

وی از دستگیری تمامی افرادی که به اموال عمومی و دولتی آسیب زدند، خبر داد و افزود: تمامی رهبران و افرادی که به اموال دولتی و عمومی آسیب رساندند با تلاش نیروهای امنیتی دستگیر شدند.


39 درصد از دستگیرشدگان تحت تأثیر رسانه ها بوده اند و 60 درصد نیز گفته اند که در خیابان مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند.

عبدالله پور با بیان اینکه نیروهای امنیتی گیلان بر همه موقعیت ها تسلط دارند، تصریح کرد: طبق آمار 39 درصد افراد دستگیر شده تحت تأثیر رسانه ها و 60 درصد نیز گفته اند در خیابان مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند حضور موثر داشته باشند.


ضرورت توجه رسانه ها به جهاد تبیین در عصر جنگ شناختی

وی با تاکید بر لزوم توجه رسانه ها به جهاد تبیینی در دوران جنگ شناختی، گفت: باید راه حلی برای جهاد تبیینی در حوزه رسانه ایجاد شود که یکی از آنها تربیت اساتید برجسته است، بنابراین برای به این مهم برسیم و برای نجات انقلاب اسلامی هیچ کاری نباید کرد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید