جهاد تبیینی علیه جنگ تبلیغاتی دشمن / ماهیت مشکل حقوق بشر آمریکا ریشه در باورهای غلط دشمن


ساعت: 14:37
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879282

حجت الاسلام حمید رفیعی با بیان اینکه دشمن با اعمال، برنامه ها و نیات خود در صدد نفوذ در اذهان مومنان است، گفت: برای خنثی سازی اقدامات دشمن در موضوع جنگ و ادراک بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، سلاح و سلاح. جهاد تبیینی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام حمید رفیعی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار عصرتراک با بیان اینکه کار دشمن، دشمن است، اظهار داشت: دشمن برای رسیدن به اهداف خود از روش های مختلفی استفاده می کند و در صورت شکست، از روش های مختلف استفاده می کند. ناامید خواهد شد.و در جهت دیگری به کار خود ادامه خواهد داد.

حجت الاسلام رفیعی با بیان اینکه اصل دشمنی و جنایت در آمریکا بر هیچکس پوشیده نیست، تصریح کرد: تنها شیوه ها و انواع جرم در زمان های مختلف به شکل های مختلف اتفاق می افتد.

وی افزود: دشمن قبل از انقلاب درگیر برنامه ریزی، برنامه ریزی، اقدام و عمل بود و بعد از انقلاب نیز به شکل های مختلف این اتفاق افتاد.

وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه شناخت آگاهانه شیوه های دشمن در عصر امروز حائز اهمیت است، گفت: بر این اساس بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، نگاه امروز دشمن بیش از یک حمله نظامی یا یک پیمان است.

وی یادآور شد: به گفته نظریه پردازانی که مدتی در عرصه جنگ یا زمین، هوا یا دریا بوده اند، امروز دشمن جنگ و ادراک را آغاز کرده و دشمن را بر ذهن ها، افکار، اندیشه ها و اندیشه ها تسخیر کرده است. از مؤمنان و مسلمانان.

حجت الاسلام رفیعی با بیان اینکه تمام تلاش دشمن این است که با اقدامات، برنامه ها و برنامه های خود در اذهان مؤمنان نفوذ کند، گفت: دشمن تلاش می کند مؤمنان را آنطور که می خواهند فکر کنند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در عصر امروز این یک معضل و یک جنگ تبلیغاتی است، گفت: تغییر مواضع سعی در متفاوت کردن تفکر و تفکر انسان دارد.

وی گفت: نکته مهم این است که علاوه بر پاسداری از مرزهای فیزیکی، زمینی، هوایی و دریایی، باید به نفوذ تفکر دشمن در برنامه ها نیز توجه کرد.

حجت الاسلام رفیعی گفت: باید به ارتقای جوانان به مبانی اسلامی و دینی توجه ویژه شود، به طوری که برای خنثی شدن اقدامات دشمن در موضوع جنگ شناختی و ادراکی بر اساس فرمایشات و لهجه های مقام معظم رهبری، سلاح جهادی باید باشد. توضیح داد .

این مقام مسئول یادآور شد: تبیین جهاد عمیق‌تر، دقیق‌تر و مؤثرتر از بیان است و بر اساس این جهاد می‌توان انسان را به موقعیت و اقدامات دشمن در برابر ارزش‌ها مجهز کرد و واقعیت‌ها را به گونه‌ای ارائه کرد. آن ها هستند.”

حجت‌الاسلام رفیعی خاطرنشان کرد: برای ملت ایران مسلم است که کار دشمن دشمن‌سازی است و هرگز نمی‌توان به آن‌ها اعتماد کرد و جنایات دشمن را نمی‌توان فراموش کرد.

وی گفت: حرکت بر اساس شناخت دقیق ابزار، افکار و نقشه های دشمن می تواند تسکینی بر جنایات دشمن باشد و جوانان را به مبانی دینی، جهادی و اعتقادات اساسی اسلام ناب محمدی مسلح و مجهز کند که می تواند ما را حفظ کند. از ایمن نگه داشتن رویدادها

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: همه سلاح های دشمن حتی الفاظ به ظاهر زیبا مانند دغدغه های حقوق بشری و حقوق بشری کلماتی آراسته است که برای انحراف باید ریشه در باورهای انحرافی دشمن داشته باشد. «این اسلام است.

حجت الاسلام رفیعی گفت: موضوع حقوق بشر آمریکایی یکی از موارد برجسته شده است که شاید حرف خوبی در آگاهی عمومی باشد اما در درون به دنبال تبیین و تشویق باورهای نادرست است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید