«جهاد تبیینی» تنها راه خنثی کردن جنگ دشمن است


ساعت: 11:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۷
کد خبر: 1876545

معاون سیاسی سپاه با اشاره به جنگ شناختی دشمن گفت: تنها راه مقابله با توطئه های دشمن و خنثی سازی جنگ شناختی تبیین جهاد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار یدلا جیوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هشتمین جلسه ستاد کل استان ها و واحدهای بسیج جامع اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در کمیته سیاسی گفت: (علوم نظامی) تنها راه مقابله با و تنها راه خنثی کردن آن جهاد است.

وی افزود: عبور از انقلاب از این پس مستلزم جهاد است و اگر این اتفاق بیفتد و حق جهاد گرفته شود، پیروزی آشکار اجر جهادگران خواهد بود.

سردار جیوانی ادامه داد: در جنگ شناختی نیز مانند جنگ فیزیکی ابتدا باید نقشه و نقاط هدف دشمن به خوبی شناخته شود و سپس روش های تبیینی وارد عرصه جنگ شناختی شود. مهم این است که ببینیم دشمن همیشه روی چه چیزی تمرکز دارد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: نتیجه امروز دشمن این است که تا زمانی که مقام معظم رهبری بر اساس اعتقادات مردم جایگاه معتبری داشته باشد نمی توان کاری انجام داد در حالی که شعارهای انقلاب (حمایت از مظلوم و مخالفان ظلم) این است. کرد شروع به تصویرسازی بر اساس خواسته ها و اهداف خود کرد، بر باورهای مردم تأثیر گذاشت، انقلاب را مانع پیشرفت و مایه بدبختی کرد.

وی گفت: در این راستا با تطهیر دوران پهلوی، واقعیت های دوران قبل از انقلاب را وارونه می کند و موفقیت انقلاب را منفی می کند. بنابراین باید با ابزارهای توضیحی وارد چنین میدانی شد تا با اسناد و مدارک افکار عمومی و نخبگان را اقناع کرد، یعنی اجازه نداد تصویرسازی هدفمند از دشمن محقق شود.

انتهای پیام/
منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید