“جهاد تبیینی” نقشه راه شکست دشمن در جنگ نرم است

زمان: 15:29
تاریخ انتشار: 1400/07/26
کد خبر: 1777179

سردار جوانی گفت: توضیح جهاد از سوی مقام معظم رهبری نقشه راه شکست دشمن در عرصه جنگ نرم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یک شبکه خبری تهران ، سردار یدولا جوانی ظهر امروز در مراسم یادبود ماندگار به مناسبت سالروز حضور رهبر فرزانه انقلاب در سپاه سیدالشهداء استان تهران در تاریخ 26 اکتبر 1977 اظهار داشت: اکنون و در دهه 1940 دوم ، انقلاب ملت ایران در بین ملل جهان دارای افتخارات و فضیلت هایی به عنوان یک سیستم مذهبی و ولایی است ، رهبری خردمندانه و خردمندانه که سایر ملل از آن محروم هستند.

وی شرط اتصال انقلاب به نهضت حسینی را وابسته به جهاد می داند که از جامعه ما محو نمی شود و می گوید: رهبر انقلاب با توضیح جهاد همه را به آن فراخوانده است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمنان پس از شکست در بسیاری از صحنه ها به بن بست رسیده اند و همه برنامه های آنها برای شکست جمهوری اسلامی و پایان انقلاب شکست خورده است و آرمان های بلند انقلاب حضرت ولی عصر (عج) در حال گسترش است.

وی جوانان محور و هدف انقلاب و ملت ایران در جبهه راست را مقابله با اجبار ، ظلم و دروغ و مقاومت شایسته در برابر دشمنان خواند و گفت: ، توضیحات را اعلام کرد.

وی افزود: امروز دشمنان از همه ابزار و تجهیزات خود برای تحریف امام ، انقلاب ، دفاع مقدس و شهدا استفاده کرده اند و از شبکه های اجتماعی و ماهواره ها برای تسخیر قلب ، ذهن و کنترل ذهن خود استفاده می کنند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران ادامه داد: در چنین شرایطی برای بازگشت دلهای اسیر باید جهاد کرد ، بنابراین امروز رهبر معظم انقلاب همه را به جهاد فرا می خوانند. اما دوران جهاد را نباید مسلم دانست.

همه ملزم به میدان جهاد هستند

جوانی با اشاره به تأکیدهای مکرر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه جامعه اسلامی همیشه باید در حوزه جهاد باشد ، گفت: برخی از انواع جهاد ، دوران دفاع مقدس و مقابله با دشمن در سوریه و عراق است.

وی با اشاره به اینکه جهاد حامی جهاد را نشان داده است و در اصل یک جهاد بسته نیست ، دریافت که اگر بپذیریم که جبهه همیشه درست و غلط است ، باید از دستورات مقام معظم رهبری جبهه حق اطاعت کنیم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران تصریح کرد: بیان گام دوم انقلاب یک حرکت جهادی تبیینی است که در آن مقام معظم رهبری بر دستیابی به اهداف عالی انقلاب تأکید می کنند ، آرمان های والای انقلاب ، پیشرفت ، مشکلات و … صدمات.

خروج رسوایی ؛ شواهدی از شکست آمریکا در افغانستان

جیووانی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به خروج ننگین آمریکا از افغانستان و شکست برنامه های آنها برای حضور نظامی در این کشور ، گفت: در منطقه به زودی عراق و سوریه را ترک می کنند.

وی ادامه داد: البته آمریکایی ها پس از خروج از افغانستان ، با انجام برخی تحلیل ها ، مشکلات و تحریکات به دنبال راه اندازی جنگ شیعه و سنی و شامل رقبای خود هستند. اگرچه شکست و فرار ایالات متحده یک واقعیت است ، اما باید به خاطر بسپاریم. “آنها در تلاش برای شروع جنگ هستند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید