اختلالات آب اقتصادی به آسیاب دشمن سرازیر شد/ نیاز به جهاد تبیینی برای مقابله با شبهات دشمن


ساعت: 22:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۸
کد خبر: 1809298

نماینده مردم بیرجند، درمیان و هوسف در مجلس شورای اسلامی:

خسروی گفت: هیچکس منکر مشکلات اقتصادی نیست، اما برخی از مردم توقع بیش از حد از دولت دارند که هنوز به تثبیت کامل حاکمیتی نرسیده و با معیشت و عملیات رسانه ای مردم را نگران می کنند که آب به آسیاب دشمن می ریزند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین هسروی نماینده مردم بیرجند، درمیان و هوسف در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شرق، وی با ابراز تأسف از رحلت حضرت زینب(س) در بیانات مقام معظم رهبری در سالروز قیام مردمی تبریز در 30 بهمن 1366، گفت: این اثر بر اساس یک ایدئولوژی سیاسی خاص یا یک کودتای خاص بود اما در بطن قیام مردمی تبریز. این انقلاب حرکت آگاهانه و با بصیرت مردم بود. کسانی که در داخل یا خارج از کشور هستند؛ انقلاب اسلامی را تحلیل کرده اند و آموزه های دینی، رهبری و مردم را ارکان این انقلاب می دانند.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر تداوم انقلاب اسلامی افزود: باید کار خوبی انجام شود. 43 سال پیش امام و امتش نهضت الهی را آغاز کردند و اکنون منطقی است که این نهضت با همه مشکلات موجود «به راه خود ادامه دهید.

حسروی خاطرنشان کرد: برای نسلی که قبل و بعد از انقلاب نبودند، ممکن است این سوال پیش بیاید که تصمیم برای ادامه انقلاب چیست؟ وی گفت: مقام معظم رهبری الگوی تداوم انقلاب اسلامی را حرکت در مسیر امام راحل یا به عبارتی آگاهی از سیره امام می دانند. در این راه لازم است دولت، نیروهای کشور، جوانان و هرکسی که می خواهد راه امام را ادامه دهد مطالعه کند و در وصیت نامه امام تجدید نظر کند. در این راستا قبلاً وصایای امام در تمامی حوزه های دانشگاه آزاد تدریس شده است.


مشکلات اقتصادی از جمله مشکلات فوری کشور است

نماینده مردم بیرجند، درمیان و هوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر رفع نیازهای کشور اعم از کوتاه مدت و بلند مدت تاکید کرده اند، گفت: دشمنان می گویند مسائل اقتصادی که در واقع مسائلی فوری هستند و دولت باید با کمک نهادهای وابسته به این نیازها پاسخ دهد. از آنجایی که اخیرا اعلام شد قیمت دو هزار کالا از 2 تا 3 درصد به 30 تا 40 درصد کاهش یافته است، این کاهش قیمت باید در زندگی مردم احساس شود و اقلام مورد نیاز بر سر تولید، کنترل و نظارت قرار گیرد. .

وی با اشاره به اینکه تقویت بنیه علمی کشور، روحیه، فرزندآوری، بحث های هسته ای و 2 نیز از نیازهای بلندمدت کشور است، ادامه داد: و در حالی که این موضوع بارها از سوی رهبر انقلاب و دولت های مختلف مطرح شده است. آمریکایی ها و اروپایی ها همیشه این موضوع را بهانه کرده اند.

حسروی افزود: در واقع طبق فرمایش مقام معظم رهبری استکبار خلاف اصل نظام جمهوری اسلامی است و انرژی هسته ای بهانه است و اگر با مشکل هسته ای برخورد نکنیم قطعا دشمن به دنبال بهانه های دیگری خواهد بود. “

وی گفت: در زمینه ولادت با توجه به قوانین مصوب مجلس و همچنین زمینه های اجرایی که دولت فراهم خواهد کرد، افراد با توجه به اعتقادات دینی و درک مسائل سیاسی روز صاحب فرزند خواهند شد.


شروع جنگ ترکیبی علیه ملت

نماینده مردم بیرجند، درمیان و حصاف در مجلس شورای اسلامی گفت: تولد فرزندان یکی از مولفه های قدرت و توسعه جمعیتی است و اگر از پنجره جمعیتی که اکنون موجود است استفاده نکنیم، مورد غفلت قرار می گیرد. مانند قبل از انقلاب اسلامی با مشکلات مختلفی روبرو خواهیم بود.

خسرو با تاکید بر اینکه باید هم نیازهای بلندمدت و هم کوتاه مدت کشور را در نظر بگیریم، گفت: جنگ تلفیقی علیه ملت و با اخلاق، سیاست و اقتصاد است که رهبر انقلاب زنده باشند. .

«خوشبختانه قطار انقلاب اسلامی در حال حرکت و تولد است و هر روز حامیان جدید، کشورهای جدید و نسل‌های جدید به ایده این انقلاب اسلامی از جمله جنبش مقاومت در فلسطین، لبنان، یمن، عراق پایبند هستند. و پاکستان.» اهداف انقلاب اسلامی پس از استقرار نظام اسلامی، ایجاد جامعه و دولت اسلامی و در نهایت تمدن اسلامی است که امیدواریم با تلاش دولت و دولت به آن دست یابیم. مردم.


تعطیلی آب اقتصادی به آسیاب دشمن می ریزد

هیچکس منکر مشکلات اقتصادی نیست، اما بخشی از دولت که هنوز شتر است، دولت ثابتی ندارد، توقع زیادی دارد و با معیشت و عملیات رسانه ای مردم را نگران می کند که آب به آسیاب دشمن می ریزد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و حصاف در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب در سال های گذشته بر تهاجم فرهنگی، زیاده خواهی فرهنگی، رها شدن فضای مجازی و … تاکید داشتند اما متاسفانه دولت های گذشته توجهی نداشتند. . امروز هم بر عملیات رسانه ای دشمن تاکید و اشاره کرد، در واقع اگر درد می گفت درمان می گفت و در همین مسئله بر جهاد تبیین تاکید می کرد چرا که دشمن در مسائل سیاسی، اقتصادی، اخلاقی. و سوء ظن فضا را به هم می زند.

وی با بیان اینکه فرزندآوری یکی از نیازهای مهم آینده است که با این نسل، رکن اصلی رشد یعنی قشر جوان ایجاد می شود، گفت: باکارد برنده است حتی اگر بتوانیم در جهاد و در امروز تبیین کنیم. در فضای رسانه ای، واقعی و مجازی، می توانیم با تأمل همه جانبه و خوراک مناسب فرهنگ اسلامی، درخت انقلاب و ارزش های اسلامی را در دل جوانان بکاریم. جوانی یکی از ماست. اما اگر یکی از مسئولان غفلت کند، دشمن به هدف خود می رسد و بر دل جوانان تسخیر می شود.


در برجام چیزی دست ما را نگرفت

وی در خصوص سخنان خسروی رهبر معظم انقلاب گفت: همه ما به یاد داریم که مقام معظم رهبری در 20 دقیقه تایید صلاحیت شدند و حتی رئیس کمیته هسته ای مجلس نیز برخی از مدارک ایشان را ندید. با توجه به این سند، شورای امنیت ملی، مجلس و همچنین رهبر انقلاب شروطی را برای آن تعیین کردند، اما متأسفانه احتیاط لازم صورت نگرفت.

وی افزود: مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده اند که در آیین نامه برجام باید تعهدات متناسبی وجود داشته باشد و اگر طرف مذاکره متعهد شد، اگر تعداد سانتریفیوژها را کاهش دهیم، تعهد خواهیم داد. دشمن هم باید وارد عمل شود و مثلا تحریم دارو یا وجوه بانکی را لغو کند. اما متأسفانه در برجام همه چیز را دو دستی عرضه کردیم و دنبال وام ها دویدیم که منجر به خسارت محض شد. در واقع در حالی که طرف مذاکره به اهداف خود رسید و به صورت غیرقانونی از برجام خارج شد، چیزی دست ما را نگرفت.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و حصف در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خندیدند اما اطمینانی که تیم مذاکره کننده دریافت کرد؛ امضای جان کری بود اما جان کری الان کجاست؟


به دستورات رهبری، مایه حیات مذاکرات عمل کنید

خسواری با بیان اینکه در مورد برجام همه به این نتیجه رسیده بودند که اگر دستورات مقام معظم رهبری به طور کامل اجرا شود، عاملی برای حیات و رشد مذاکرات است، گفت: طلبه کم است. ” چرا باید به آمریکایی ها اعتماد کنیم؟ آمریکایی هایی که توافقات لیبی، عراق، افغانستان و این کشورها را زیر پا گذاشتند، به صراحت می گویند که ما با اعتماد به آمریکا در توافقنامه اشتباه کردیم، اما چرا برخی در داخل کشور به دنبال توافق هستند و آمریکا از آنها به عنوان خود یاد می کند. سربازان؟

وی افزود: امیدواریم مواردی که در سال های گذشته در برجام تکرار شده در مذاکرات فعلی تکرار نشود. از طرف دیگر؛ رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند که نباید اقتصاد را مشروط کرد، اما در دولت یازدهم و دوازدهم اقتصاد مشروط شد و روند مذاکرات همه مسائل اقتصادی را لمس کرد. اما امروز رئیس جمهور دولت سیزدهم اعلام کرد که اقتصاد; بستگی به برجام و مذاکرات نخواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید