نماینده مردم: معترضان ببینند آسیاب چه کسی را آسیاب می کنند/دشمن در گوش ماست; او 40 سال است که آمده تا انتقام بگیرد

نماینده مردم: معترضان ببینند آسیاب چه کسی را آسیاب می کنند/دشمن در گوش ماست;  او 40 سال است که آمده تا انتقام بگیرد

روز جدید محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به مسئولیت داعش در این جنایت گفت: ملت ما باید هوشیار باشد و اگر کسی تا امروز شبهه‌ای داشت، تحولات اخیر کار جنبش آمریکا و منافقین است. همکاری جریان‌های عرب و وهابی در منطقه.» اکنون شکی نیست که اغتشاشات عقبه تقابل با ایران و اصل نظام اسلامی در منطقه است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به مسئولیت داعش در این جنایت گفت: ملت ما باید هوشیار باشد و اگر کسی شک دارد که اغتشاشات اخیر کار جنبش آمریکا و منافقین با همکاری اعراب و وهابی است. تحرکات منطقه، اکنون شکی نیست.» ناآرامی های عقبه تقابل با ایران و اصل نظام اسلامی در منطقه نیست.

محمدرضا پورابراهیمی صبح امروز ۱۴ آبان ماه در جلسه شورای گفتگوی دولت و خصوصی در کرمان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز را محکوم کرد. و تاثیر می گذارد

وی با اشاره به مسئولیت این جنایت توسط داعش افزود: ملت ما باید هوشیار باشد و اگر کسی شک دارد که اغتشاشات اخیر کار جنبش آمریکا و منافقین در همکاری با جریانات عربی و وهابی در منطقه است. در آشوب های عقبه تردیدی نیست.» تقابل کنونی با ایران و اصل نظام اسلامی در منطقه.

پورابراهیمی تصریح کرد: کسانی که به هر دلیلی ایراد دارند که ممکن است در بسیاری از زمینه ها حق دارند وظایف خود را از نگرانی جدا کنند و این بهانه را از دشمن گرفته شود و این اعمال مجرمانه به بهانه نگرانی صورت نگیرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به اینکه ده ها هزار پرونده تروریسم قبل از ورود به کشور با تلاش نیروهای اطلاعاتی و امنیتی خنثی شده است، افزود: معترضان ببینند آسیاب چه کسانی هستند. آب می ریزند و چه خواسته هایی دارند.

وی گفت: باید جنایات داعش در عراق و سوریه را بخوانیم. پسر و پدر را جلوی خانواده سر بریدند و به دنبال ایران بدون امنیت هستند و می خواهند ایران را تجزیه کنند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه همه مسئولان باید اشتباهات و کوتاهی ها را جبران کنند و بهانه نیاورند، گفت: دشمن در گوش ماست و آمده است 40 سال است انتقام بگیرد چرا که ایران اسلامی با اقتدار جلو می رود. “”

وی با اشاره به اینکه روزی در ایران با آمریکایی‌ها بدرفتاری وحشیانه می‌شود، افزود: امروز ایران در زمینه پزشکی جزو رتبه‌های اول دنیاست و امیدواریم این اتفاقات برای همه ما درس عبرتی باشد و نخواهیم کرد. اجازه دهید دشمن از آنها سوء استفاده کند جز برای ویرانی ایران، انقلاب و اسلام به هیچ چیز فکر نمی کنند. چرا برخی جنایات و استکبار آمریکا را نمی بینند؟

دیدگاهتان را بنویسید