اظهار نظرهای ناپخته برخی از سازندگان برای آسیاب دشمن تلخ است


ساعت: 10:02
تاریخ انتشار: 1301/07/16
کد خبر: 1901807

این تهیه کننده سینما و تلویزیون گفت: متاسفانه در اتفاقات اخیر برخی از هنرمندان اظهارنظرهای زودهنگام و ناپخته ای را مطرح کردند که عواقب بدی برای جامعه و مردم دارد و نتیجه این اظهارنظرها می تواند سنگ آسیاب دشمن باشد.

مهدی عظیمی تهیه کننده سینما و تلویزیون در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: به قول یکی از بزرگان اصلاً هنر غیر متعهد یا هنر ناخالص نداریم، هرکس با معنای هنر ارتباط داشته باشد اهل پاکی هم هست. و فطرت صالح، مسلم است که منش و طبع آنها پاک و سالم است.

وی افزود: یکی از ویژگی هایی که هنرمندان دارند این است که به دلیل روحیه هنری که دارند نسبت به اتفاقاتی که در اطرافشان می افتد و به خاطر آن با آن مواجه می شوند با احساس بالایی زندگی می کنند. احساسات بالا به همین صورت با این مشکلات برخورد می کنند و وارد محاسبات منطقی و محاسباتی پرهزینه نمی شوند و به همین دلیل گاهی اوقات به دلیل نظراتی که بر اساس این ویژگی بیان می کنند، بعداً ممکن است اشتباه کنند.

و ادامه داد: اگر هنرمندان ما به ذات پاک و انسانی خود رجوع کنند و اتفاقاتی که در اطرافشان می افتد را با دقت بررسی کنند و با اندکی تأمل اظهار نظر کنند، مشکل کمتری خواهند داشت.

عظیمی بیان کرد: موضوعی که اکنون وجود دارد و اتفاقاتی که در این جریان اخیر رخ داده یک تهدید جدی امنیتی است که بنا به ادعای کسانی که این عملیات را برای جمهوری اسلامی تدارک دیده اند، یک طرفه و چند لایه بوده است. تا حدی رفتند و الحمدلله الان برچیده شده است. متأسفانه برخی از هنرمندان اظهارنظرهای زودهنگام و ناپخته ای کردند که عواقب بدی برای جامعه و مردم داشت. کمک به کسانی که به دنبال اخلال و تهدید امنیت ملی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید