آب به آسیاب دشمن نریزید و پازل دشمن را کامل کنید


ساعت: 12:09
تاریخ انتشار: 31.06.1401
کد خبر: 1898992

سردار جمال شکرمی گفت: دشمنان نظام وقتی پیروزی‌ها و دلسوزی‌ها، اخلاص و ایستادگی در کنار ما را می‌بینند به دنبال ایجاد شرایط جدیدی هستند که نمونه‌هایی از این مشکلات است که باید مراقب باشیم گرفتار آن نشویم. تله دشمن.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایلام بیدار، سرلشکر «جمال شکرمی» فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام روز پنجشنبه (31 شهریور) در مراسم صبحگاه مشترک نظامی و انتظامی با استقبال از ورود هفته دفاع مقدس گفت: این اربعین باشکوه، این حماسه‌های ماندگار را در روزهای بسیار، سخت، متراکم و شدید کار و تلاش خستگی‌ناپذیر قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به تاریخ ایران در سال های اخیر گفت: از روزی که گفتمانی به نام انقلاب اسلامی که حلقه محوری آن فقیه بود، از همان روزهای اول توانست قومیت های داخلی و خارجی و سرچشمه های پیروزی را یکی کند. تا امروز نه در ایران، بلکه در دوردست ها، می بینید، این فصل مهمی است که ابعاد مختلفی دارد.

فرمانده امیرالمومنین(ع) ایلام افزود: ما سالهاست تحت تاثیر این نگاه و گفتار دشمنان نظام بوده ایم و نتوانسته ایم به اهداف خود برسیم.

شکرمی تصریح کرد: حراست مقدس تاج افتخاری بر سر ماست، نقطه درخشانی است که می درخشد و نورافشانی می کند و برای رسیدن به قله های ترقی، نسخه شفابخش ما عبور از مسیرهای سخت و سنگلاخ است، این پاسداری مقدس است.

وی گفت: دشمنان نظام وقتی پیروزی‌ها و همدلی‌ها، صمیمیت و ایستادگی در کنار ما را می‌بینند، به دنبال ایجاد شرایط جدیدی هستند که نمونه آن مشکلات روزهای آخر است که توسط لطف خدا تمام خواهد شد.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید