سازندگان دشمن باید برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن به میدان بیایند


ساعت: 18:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۰۱
کد خبر: 1899121

زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر گفت: اگر مالک اشتر در هشت سال دفاع مقدس در خط مقدم جبهه بود امروز در جنگ ترکیبی دشمن باید عماری که دشمن را می شناسد و بصیرت دارد به میدان بیاید. میدان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خبرنگار یزدرسا ، سردار حسین زارع کمالی در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز یزد با تسلیت به مناسبت دهه پایانی صفر و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تمام آن اتفاقات در ایام هشتم به وقوع پیوست. سال‌های دفاع مقدس از عاشورا سرچشمه می‌گیرد، زیرا اگر حادثه کربلا و الگوبرداری از واقعه عاشورا نبود، انقلاب اسلامی ایران پیروز نمی‌شد.

وی با بیان اینکه اساس دین مربوط به عاشورا است و تا ابد ادامه خواهد داشت، افزود: عاشورا در قله ایثار، ایثار و ولایتمداری ماند و برای پاسداشت مقدس ما نیز باید همین اتفاق بیفتد.

فرمانده سپاه الغدیر تصریح کرد: دفاع مقدس ما بخشی از تاریخ این سرزمین نیست که فقط برای یادآوری گذشته از آن یاد کنیم، بلکه دفاع مقدس ما مانند واقعه عاشورا و واقعه کربلا منبع الهام برای آیندگان است. نسل .

وی افزود: دفاع مقدس ما بخشی از هویت پرافتخار تاریخ این سرزمین است و امروز که به این دوران نگاه می کنیم می بینیم که تمام عزت، اقتدار، آرامش و امنیت که داریم مدیون ایثارگری ها هستیم. شهدا، جانبازان و مبارزان راه آزادی.» و جانبازان میدان جهاد و شهادت و صبر و استقامت خانواده هایشان هستند.

زارع کمالی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در ابتدای پیروزی با این جانفشانی ها و توکل بر خدا و دعوت ائمه به تطهیر و اطاعت از فرامین امام زمان (عج) از اوج ظلم و محرومیت به اوج اقتدار رسید. انقلاب

وی با اشاره به چالش های پیش روی ظلم جهانی با جمهوری اسلامی ایران در ابتدای انقلاب اسلامی گفت: در آن زمان استبداد جهانی عصبانی بود که چرا سفارت رژیم صهیونیستی را در کشورمان تعطیل کردیم یا چرا لانه جاسوسی آمریکا و ظلم غرب بود. در کشور ما فتح شد یا اینکه چرا بیگانگان و استکبار را از کشورمان بیرون کردیم اما امروز به خاطر عزت و ایثار شهدا و ایثار رزمندگان به یک نتیجه رسیده ایم. جایی که چالش استکبار جهانی با ماست چرا که به دنبال قطع دست بیگانگان و استکبار در سطح جهانی در غرب آسیا هستیم و چرا در مرزهای رژیم غاصب صهیونیستی حضور داریم و چرا از مقاومت دفاع می کنیم. از جلو.

فرمانده سپاه الغدیر یادآور شد: همه اینها به خاطر عزت و اقتدار نظام است و اگر دیروز استکبار دنیا به دنبال این بود که کشورهای دیگر به جمهوری اسلامی ایران سلاح وارد نکنند، امروز جای نگرانی است که جمهوری اسلامی ایران به کشورها و جبهه مقاومت سلاح خواهد داد، نباید سلاح مدرن صادر کند.

وی گفت: اگر دیروز استکبار دنیا فکر می کرد با چند فرد خودخوانده یا گروه مزدور یا چند کشور می تواند با چند هلیکوپتر به ایران حمله نظامی کند و سرنگونی نظام را آغاز کند، امروز استفاده می کند. خودش را برای بحث های سیاسی می داند که مقید به ائتلاف جهانی است و این قدرت کوچکی نیست که امروز در اختیار ما قرار می گیرد و همه اینها مدیون فداکاری ها و جانفشانی ها و تقدیم هزاران شهید به گلگون کفن است که ما باید قدردانی کنیم

زارع کمالی ادامه داد: دوران دفاع مقدس یادآور و مظهر ایثار، مقاومت، شهادت و استقامت مردان و شیرزنانی است که به فرمان سرور و رهبر خود آگاهانه، خالصانه، شجاعانه و با بصیرت جان خود را تقدیم کردند. . و جوانانی که با الگوبرداری از آنان در دفاع از اهداف انقلاب اسلامی ایستاده اند.

فرمانده سپاه الغدیر تصریح کرد: جانبازان دوران دفاع مقدس هیچ تفاوتی در عقاید و عقاید خود از هشت سال جنگ تحمیلی یا ابتدای پیروزی انقلاب ندارند و جوانان نسل ماروز نیز ثابت کردند که آنها مانند کهنه سربازان ایستاده اند، که نمونه بارز حفاظت از سوتینیا است.

وی با اشاره به درس هایی که می توان از هشت سال دفاع مقدس گرفت، گفت: مهمترین درس آن دوران، شرح و تبیین فرهنگ ایثار و مقاومت، ایستادگی در برابر استکبار جهانی است چرا که این هشت سال ثابت شد. که ملت ایران و مسلمین جهان در مقابل استکبار سر خم نمی کنند و با تمام توان و توان خود با آن مقابله می کنند.

زارع کمالی تصریح کرد: جنگ گواه بر این قضیه بود که در میدان رویارویی حق و باطل، مقابله با باطل همیشه جواب می دهد و یادآور نوید نصرت الهی بود، همان طور که در جنگ بود، گرچه ما این را نداشتیم. کوچکترین امکانات اما در مقابل جبهه مقابل که با تمام تجهیزات شرق و غرب به میدان رفته بود به یاری خداوند به پیروزی رسیدیم.

وی افزود: تحقق شعار «ما می توانیم» از دیگر درس های دفاع مقدس بود و آن دوران ثابت کرد که اگر به وعده های الهی ایمان داشته باشیم، به ائمه اطهار رجوع کنیم و به دستور ولی امر مسلمین عمل کنیم. موفق خواهد بود.

فرمانده سپاه الغدیر همچنین تاکید کرد: دفاع مقدس به همه ثابت کرد که هر جا به جوانان این مرز و بوم اعتماد کردیم موفق شدیم.

زارع کمالی با اشاره به مولفه های قدرت بین المللی گفت: امروز در همه این مولفه ها حرفی برای گفتن داریم و هرجا تحت فرمان حاکم مسلمان بودیم پیروزمندانه پیش رفتیم.

وی یادآور شد: ما کشوری کاملا وابسته به بیگانگان بودیم و نیروهای نظامی مستبد در کشور ما کار می کردند و حق آزار و اذیت ما را می گرفتند. قدرت برگشت به نحوی که طبق دستور مدیریت؛ دوران در زدن به پایان رسیده است.

زارع کمالی ادامه داد: دیروز با جنگ نظامی مواجه بودیم که در خط مقدم، مالک اشترهای نظام بودیم، امروز با جنگ ترکیبی و شناختی و امروز عمارهای نظام در خط مقدم جبهه هستند. امروز جهاد جهاد تبیین و جهاد امید آفرینی است و امامانی که جبهه را می شناسند و دشمن را می شناسند و دشمن را می شناسند باید به میدان بیایند.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز جهاد برای تبیین را وظیفه همه می دانند و با تبیین جهاد به عنوان یک وظیفه، به اختلاف برای همه پایان دادند، پس باید تلاش کنیم همانطور که درخشان بوده ایم. نتیجه جنگ تحمیلی به قول جهاد صغیر، در میدان جهاد اکبر نیز هست، کارنامه درخشانی از خود به جای بگذاریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید