منویات رهبر معظم انقلاب در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن توسط مبلغین زنجانی برجسته می شود/ استقرار 700 مبلغ در نقاط مختلف استان زنجان


ساعت: 15:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۷
کد خبر: 1822363

در قالب پیام و محتوا.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت‌الاسلام فیروز علی خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ وی در خصوص تعداد مبلغان اعزامی به استان های استان در ماه مبارک رمضان گفت: آمار مبلغان هنوز کامل نیست چرا که مبلغان در برخی شهرها معمولا بعد از نیمه ماه مبارک رمضان مستقر می شوند.

وی افزود: تاکنون حدود 700 مبلغ به مناطق شهری و روستایی استان زنجان منتقل شده و در حال ارتقاء هستند.

حجت الاسلام خسروی خاطرنشان کرد: نیازهای کلی بوم شناسی منطقه، منویات و دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی و آسیب های اجتماعی مطلوب و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در قالب پیام و محتوایی ارائه شده است. مبلغان

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: جلسات توجیهی مبلغان در آستانه ماه مبارک رمضان با حضور اساتید و ائمه جماعات برگزار شد و موضوعات تبلیغی یک ماهه آن بود. در این گردهمایی توضیح داده شد.»

وی با بیان اینکه طرح توجیهی تعدادی از مبلغان که در دسترس نبودند نیز به صورت پیامی ارسال شد، خاطرنشان کرد: امسال حدود هزار مبلغ در ماه مبارک رمضان پیش بینی می شود در استان زنجان به تبلیغ بپردازند که تاکنون حدود 700 مبلغ اعزام شده اند. بقیه برنامه است.

حجت الاسلام خسروی با بیان اینکه 480 نفر از این مبلغان بومی و ساکن زنجان هستند، گفت: مبلغان دیگری نیز از سوی ستاد تبلیغات کوم به زنجان اعزام شده اند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اجرای ویژه برنامه ها در کنار ترویج ماه مبارک رمضان گفت: 80 روحانی در مناطق روستایی استان مستقر هستند، حمایت از اقشار کم درآمد، ترویج. افطاری ساده، تلاوت روزانه و تفسیر قرآن کریم حسن (ع)، شب های قدر و شهادت امام علی (ع) از جمله برنامه هایی است که معرفی و پیش بینی شده است.

وی با اشاره به حضور چهار مبلغ تخصصی از قم در دهه اول ماه مبارک رمضان به دعوت مدارس زنجان، گفت: این مبلغان نیز به عنوان مدرس به مدارس زنجان دعوت شدند که عمدتاً در زمینه تبیین مسائل مربوط به این حوزه بودند. دستورات مقام معظم رهبری سخنرانی کردند که هم مورد استقبال قرار گرفت و هم استقبال شد که در دهه دوم و سوم درخواست کردند و ما در این زمینه در حال رایزنی هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید