دستگاه های اجرایی یزد باید با جنگ ترکیبی دشمن مقابله کنند


ساعت: 18:21
تاریخ انتشار: 06/02/1401
کد خبر: 1892423

زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: همه دستگاه های اجرایی باید در راستای اجرای جهاد و تحقق اهداف انقلاب اسلامی در راستای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن گام بردارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، سردار حسین زارع کمالی امروز به مناسبت هفته دولت در دیدار با فاطمی استاندار یزد از مدیران و دستگاه های اجرایی استان که با روحیه جهادی و انقلابی در کنار مردم بودند تقدیر و تشکر کرد. در مورد مسائل و مشکلات از جمله سیل.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین، ادامه داد: معظم له جهاد تبیین را یک وظیفه عینی و همگانی می دانند که باید مورد توجه همه دستگاه های اجرایی در تحقق تمدن نوین اسلامی قرار گیرد. زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت است که اهداف نهایی انقلاب در گام دوم انقلاب است، باید برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن گام بردارند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: مشکلات مختلفی در استان یزد از جمله مشکلات فرهنگی، اقتصادی، جمعیتی و همچنین اقدامات دشمن برای ایجاد ناامیدی و احساس نارضایتی وجود دارد که از جمله مواردی است که همه مديران اجرايي مدنظر دارند و بايد اقداماتي در سطح استاني و كلان انجام شود. اساسی فکر کنید.

زارع کمالی با بیان اینکه هر چه داریم از درایت مردم داری است، تصریح کرد: نیروهای الغدیر و بسیج با تمام توان در صحنه حضور دارند تا فرامین مقام معظم رهبری را اجرا کنند و به مردم و مسئولان کمک کنند. .

وی اقدامات شبانه روزی دستگاه های اجرایی استان در حوادث غیر مترقبه امسال را برای مردم مشهود دانست و گفت: متاسفانه استان یزد از کمبود تجهیزات رنج می برد که باید با پیگیری های جدی این مشکل برطرف شود. اقدامات. تا خسارات ناشی از این حوادث به حداقل برسد.»

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در بخشی دیگر از سخنان خود به اقدامات سپاه در زمینه رفع مشکلات حمل و نقل در ایام اربعین در یزد اشاره کرد و گفت: چندین دستگاه اتوبوس در این ایام انجام شده است. در این راستا مهیا شده و قرارگاه شهید عزیززاده نیز به تدابیری که در حال انجام است مجهز شده است.» وی آماده خدمت رسانی به نمازگزاران اربعین حسینی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید