توضیح جهاد تنها راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است

وی اقتدار، آرامش و پیشرفت کشور در منطقه و عرصه بین المللی را مرهون جان باختگان شهدا، خانواده های شهدا، جانبازان، آزادگان و جانبازان عرصه شهادت دانست و افزود: حراست مقدس تذکر و یادآوری است. مظهر ایثار و مقاومت و شهادت رادمردان و شیرزنان انقلاب اسلامی کسانی هستند که به فرمان امام و مقتدای خود اطاعت کردند و خالصانه و با عشق و بصیرت در راه حفظ ارزشهای انقلابی جان باختند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه باید درس های دفاع مقدس را الگو قرار دهیم، این درس ها را راهی برای نسلی دانست که در دهه پنجم انقلاب اسلامی در تحقق اهداف پیشگام بوده اند. و افزود: رهبری در بیان گام دوم انقلاب هدف اصلی ایجاد تمدن نوین اسلامی برای ظهور منجی عالم بشریت است که فرمودند برای رسیدن به آن باید از حراست مقدس الگوبرداری کنیم.

زارع کمالی گفت: شرح و تبیین فداکاری، مقاومت و ایستادگی یکی از درس های پاسداشت مقدس است و مردم ما هر جا که مورد هجوم بیگانگان قرار گرفتند به زیبایی به پا خاستند و اوج آن را در 8 سال دفاع مقدس با دست خالی شاهد بودیم. چهره استکبار جهانی و در یک کلام در جبهه حق علیه باطل ایستادند.

وی افزود: حراست مقدس ثابت کرد که با نگاه به درون و اطاعت از هدایت و با شعار خود می توان با استکبار تا بن دندان مسلح مقابله کرد و پیروز شد و در واقع حراست مقدس حاصل اتحاد مردم و اطاعت از مردم است. ولی امر مسلمین است و امروز اگر می‌خواهیم موفق باشیم باید این وحدت و هم‌بستگی و هم افزایی را زیر نظر مسلمین حفظ کنیم.

زارع کمالی گفت: دیروز در جنگ نظامی و در یک کلام جهاد کوچک بودیم و مردم با آگاهی از نقشه های دشمن و به موقع در زمین کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشتند که همه به آن افتخار می کنیم و الگویی برای کل است. دنیا..

وی تصریح کرد: امروز در میدان نبرد رسانه ای، جمعیتی، فرهنگی، علمی و شناختی و در یک کلام جنگی ترکیبی هستیم که نیاز به جهاد کبیر، جنگ با نفس، جهاد تبیین و امید و پیروزی در این عرصه دارد. جانبازان عرصه ایثار و شهادت نیز مانند شهدا و خانواده شهدا باید از دستورات مسلمین و دستورات امام اطاعت کنند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: امروز دشمن برای رسیدن به اهداف خود جنگی به نام جنگ شناختی را بر ما تحمیل کرده که دو بعد ذهن و قلب را هدف قرار داده و به خوبی درک کرده است که تنها راه غلبه بر مسلمانان و نابودی خود و تغییر ارزش ها و اعتقادات آنان تمرکز و تسلط بر قلب و ذهن مردم است.

زارع کمالی تصریح کرد: تحولات نگران کننده در کشور نشان می دهد که دشمن در برخی عرصه ها در جنگ اعتقادی و معرفتی موفق بوده است که نشان می دهد شاید معماران انقلاب اسلامی در برخی عرصه ها نتوانسته اند عملکرد خوبی داشته باشند. دشمن و نقشه های دشمن به خوبی به مردم نشان داده نمی شود.

وی تصریح کرد: برای اینکه کارنامه کمی جهاد در جنگ ترکیبی دشمن از خود به جای بگذاریم باید در جهاد تبیینی عملکرد خوبی داشته باشیم، همان جهادی که رهبری بعد از یک دهه تذکر بهمن ماه گذشته اثبات آن را به پایان رساندند و فرمودند که جهاد تبیینی یک واجب فوری است عینی و همگانی است و اگر دیر حرکت کنیم در جنگ ترکیبی دشمن ضرر خواهیم کرد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: در جنگ ترکیبی و حوادثی که کشور ما با آن مواجه است، استکبار جهانی با همه امکانات و تجهیزات حضور دارد و بسیار دشوارتر از جهاد صغیر است و می توان با صغیر جنگید. همان گونه که با توکل و توکل به خدا و ائمه اطهار(ع) جهاد کردیم.» پاکسازی را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و با همان روحیه ایثار و سازندگی و پیروی از دستورات قرآنی وارد جنگ ترکیبی شدیم و موفق بیرون آمدیم.

وی با بیان اینکه بیش از چهار هزار برنامه در قالب 500 عنوان برنامه در 23 محور و 140 برنامه شاخص به همت نیروهای نظامی و انتظامی استان یزد به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می شود، از پخش زنده و تصویری آن خبر داد. نشست علنی شورای قضایی استان، مراسم رژه 31 شهریور، عطرافشانی قبور شهدا و همایش پیاده روی خانوادگی از جمله برنامه های چهل و دومین سال گرامیداشت پاسداشت مقدس در استان یزد است.

زارع کمالی افزود: نواختن زنگ مهر و مقاومت همزمان با بازگشایی مدارس، توزیع هزار ست لوازم التحریر بین دانش آموزان بی بضاعت، برگزاری همایش روز سرباز، رونمایی از مستند دفاع مقدس، تجلیل از جهادگران، تجمع صمیمانه مردم فرماندهان دفاع مقدس و برگزاری دومین همایش ویژه دیده بان صبحگاهی اصحاب رسانه را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در یزد نام برد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید