دشمن در جنگ شناختی و ترکیبی با اجماع جهانی با نظام اسلامی مقابله کرده است


ساعت: 11:00
تاریخ ارسال: 10/03/1401
کد خبر: 1919450

سید غلام محمد هاشمی گفت: دشمن بار دیگر در یک اجماع جهانی مبتنی بر جنگ شناختی و ترکیبی که ابزار مهم آن فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بود به جنگ با نظام اسلامی روی آورده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; سید غلام محمد هاشمی رئیس مجمع بسیج شهرستان تربت حیدریه صبح امروز در همایش تحلیل سیاسی کارکنان سپاه اظهار داشت: تحرکات اخیر دشمن انفعالی است و دلیل اصلی ناآرامی های اخیر ناشی از آن است. رشد و پیشرفت کشوری که دشمنان نظام اسلامی را قیام می کند.

وی تصریح کرد: پیشرفت های چشمگیری که در یک سال اخیر یا بیشتر صورت گرفته است، همگی شاهد بوده است که چگونه ارتباط شرق با کشورهای همسایه، واکسیناسیون، فروش نفت و نفوذ چشمگیر برخی از زیرساخت های اقتصادی کشور دشمن را در پیش گرفته است. مدار قادر به ایستادن با این تحولات با ترفند اضطراب و عدم اطمینان است.

هاشمی گفت: دشمن با این گونه تحرکات منزوی و انفعال و انحراف افکار عمومی سعی دارد به جامعه القا کند که نظام اسلامی ناکارآمد است و امروز مهمترین راه مقابله با این ترفند دشمن تبیین جهاد به معنای لغوی است. از کلمه .

در یک اجماع جهانی مبتنی بر جنگ شناختی و ترکیبی، دشمن بار دیگر به جنگ با نظام اسلامی که ابزار مهم آن فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بود روی آورد، بنابراین یکی از اساسی ترین محورهای جهاد تبیین این فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است. که برای ایجاد توهم و ایجاد ناامیدی و یأس برای جوانان و نوجوانان توطئه کرده اند.

رئیس مجمع بسیج شهرستان تربت حیدریه ترویج و نهادینه شدن مدرسه حاج قاسم را برای نسل امروز به ویژه دانش آموزان ضروری دانست و افزود: چگونه معلم و نیروی فرهنگی در این کشور می تواند حاج قاسم را معرفی کند. قاسم به دانش آموزان، برای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و شهادت به نظام اسلامی کمک کند
.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید