ریشه جنگ ترکیبی و شناختی، دشمن پیشرفت جمهوری اسلامی است


ساعت: 18:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۱
کد خبر: 1917460

معاون سیاسی، انتخابات و ادارات کل استان خراسان رضوی:

رمضانپور گفت: ریشه این جنگ به پیشروی جمهوری اسلامی برمی گردد که پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در نتیجه خشم غرب و دولت آمریکا را برانگیخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; علیرضا رمضانپور معاون سیاسی، انتخابات و ادارات کل استان خراسان رضوی صبح امروز در جلسه شورای اداری تربت حیدریه اظهار داشت: آنچه امروز در فضای کشور شاهد هستیم به تعبیری رهبر اعظم ارتفاعات کم و لکه های ناهموار در مسیر بالا هستند و به دلیل مشکلات متعددی از جمله وجود برخی ویژگی های نزدیک بینی ایجاد می شوند.

وی افزود: برای مقابله با این افراد نیازمند آگاهی بخشی و جهاد تبیین هستیم که اجرای آن نیز منوط به وجود و انتصاب مدیران جهادی برای انجام جهاد تبیین و روشنگری است.

وی با بیان اینکه امروز دشمن جنگ ترکیبی ادراکی و شناختی را علیه ما به راه انداخته است، گفت: ریشه این جنگ به پیشرفت جمهوری اسلامی برمی گردد که پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خشم مردم را برانگیخت. غرب و دولت آمریکا در راس آن.

رمضانپور تصریح کرد: در توضیح اهمیت این موضوع کافی است که همانطور که تاریخ ثابت کرد ایران در 20 شهریور 32 توسط متفقین اشغال شد، اما از فردای پیروزی انقلاب دشمن حتی اندکی نتوانست دوران دفاع مقدس، محاصره اقتصادی یا جنگ نرم، به نظام اسلامی لطمه زد و اکنون به جنگ سخت و نرم تمام عیار علیه ما روی آورد.

معاون مدیرکل سیاسی، انتخابات و ادارات کل استان خراسان رضوی نیز گفت: دومین دلیل آتش زا بودن آمریکا در ایران این است که می بینند امروز جمهوری اسلامی از مرزهای سیاسی عبور کرده است و به همین دلیل قصد دارند جلوی ما را بگیرند. پیشرفت سیاسی..

رمضانپور به عنوان سومین دلیل این امر به وحدت ایجاد شده بین حاکمیت و قوای سه گانه اشاره کرد که به کمک تشکیل دولت سیزدهم در کشور شکل گرفت و زمینه ساز چالش با قدرت های حاکم شد. آمریکا برای جنگ تمام عیار علیه جمهوری اسلامی.

وی در بخشی دیگر به سنت سیاسی ایران در چرخش نخبگان اشاره کرد و گفت: هر دولتی پس از استقرار ترجیح می دهد با نخبگانی که می شناسد در خدمت مردم باشد و از این رو در این دولت شاهد تحول در ارکان اداری کشور و نظام هستیم. استان

رمضانپور افزود: مهم این است که مدیران با ماهیت جهادی وظایف محوله را تبیین کنند و در این راستا از قرآن یا فلسفه عاشورا به عنوان نمادهای جهاد برای تبیین استفاده کنند و ضمن معرفی و تبیین خدمات نظام اسلامی، نظام را تبیین کنند. از ظلم و سلطه آری معرفی و افشاء کن


دخالت مقامات غیر مرتبط در امور سایر دستگاه های اجرایی ممنوع است

معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه در ادامه با بیان اینکه شاهد آغاز فعالیت های زودهنگام انتخابات هستیم، گفت: اما متاسفانه شاهد رفتارهای غیرعادی بوده ایم که برخی از مسئولان غیرمرتبط از روسای دستگاه ها گزارش عملکرد را مطالبه می کنند که بدعت عجیبی در این زمینه است. ساختار اداری این منطقه

علی اکبر کیپور با بیان اینکه هیچ مدیری جز استاندار حق ندارد گزارش عملکرد خود را به مقامی ارائه کند، گفت: البته مدیران وظیفه دارند خدمات خود را به مردم اطلاع دهند که اجلاس نماز جمعه بهترین مکان برای حضور است. و پاسخگوی مدیران باشد.این برای مردم است اما در عین حال شایسته نیست کارمندان خدمات خود را به در و دیوار شهر بچسبانند چرا که این روش سبکی پرمدعا و تبلیغاتی دارد.

وی در ادامه جهاد کشاورزی، مخابرات، گاز، راه دهری، آب منطقه ای و بنیاد مسکن را از ادارات برشمرد که در سال جاری مصوبات 100 درصدی را برای سفر رئیس جمهور و استاندار به دست آوردند.

کیپور همچنین با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: در 17 دی ماه میزبان شهید گمنام هستیم و مدیران موظفند در سوگ و پاسداشت این عزیز بزرگوار نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

وی در بخشی دیگر بیان کرد: با تلاش مجتمع اقتصادی تربت حیدریه هفت واحد تولیدی که نزدیک به 10 سال تعطیل بود دوباره فعال شدند و هم اکنون 70 کارگر بیکار به سر کار بازگشته اند.

به نقل از شب یلدا، کیپور از وزارت صنعت، معدن و تجارت درخواست کرد برای تهیه آجیل، میوه و شیرینی با قیمت مناسب اقدامات لازم را انجام دهد.

امام جمعه تربت حیدریه در ادامه گفت: حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) نماد واقعی جهاد تبیین است و در این راه سختی های زیادی را متحمل شد.

حجت الاسلام سید محمد معالمی افزود: امروز در فضایی زندگی می کنیم که همه به ویژه مدیران و مسئولان باید برای شفاف سازی در حوزه کاری خود تلاش کنند که البته سختی ها و مشکلات خود را دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید