موثرترین بازیگر افول آمریکا، جمهوری اسلامی ایران است/ حضور مردم در راهپیمایی نشان دهنده بی اثر بودن توطئه های دشمن در جنگ شناختی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدجواد یاری، کارشناس سیاسی و مدرس دانشگاه در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی با اشاره به حماسه مردم در یوم الله 22 آبان گفت: مهمترین مولفه یک ایران قدرتمند مردم آن هستند یعنی حمایت و همدلی مردم از جمهوری اسلامی ایران که موفق شده است برای تحقق یک ایران قدرتمند امروز و قطعا ساختن ایران قدرتمند نیازمند حمایت همه جانبه مردم است و اگر چنین باشد سایر تحولات مادی، اقتصادی، علمی و معنوی برای کشور محقق خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه مردم هم عامل ایران قدرتمند و هم خنثی کننده اغتشاشات هستند، گفت: اگر مردم واشنگتن، منافقین و اوباش که سناریوی هرج و مرج را در 50 روز اخیر در کشور ایجاد کردند، اگر یک صدم این جمعیت که در روز 13 آبان به خیابان ها آمدند. با آنها آمدند، قطعاً دست از اهداف شوم خود برنداشتند و از این رو با حضور باشکوه مردم در صحنه های مختلف، تمام دسیسه های دشمنان داخلی و خارجی خنثی می شود.

یاری تاکید کرد: حضور موثر مردم همواره دسیسه های دشمنان را باطل کرده است و در این قیام اخیر مردم حماسه دیگری آفریدند و علیرغم اینکه در سال های اخیر عمدتا دانش آموزان در راهپیمایی 13 آبان حضور داشتند اما در 13 آبان امسال در سال تمام اقشار مردم و به خصوص جوانان حضور پررنگی داشتند.

وی بابیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی امسال بی نظیر بود، گفت: این حضور باشکوه مرهون درک راهبردی و تحلیل راهبردی آنها از مشکلات کشور است و مردم به وضوح دیدند که دست دشمن خالی است و فقط دروغ می گوید. و دروغ برای ایران و لذا با حضور خود نشان دادند که با دشمن نیستند و فریب جنگ عقیدتی دشمن را نخواهند خورد. مردم دیدند که هدف دشمن تجزیه کشور و ایجاد موانع برای ایران قوی است و به همین دلیل حماسه بزرگ 22 آبان را به وجود آوردند.

این کارشناس سیاسی افزود: دشمنان در فضای مجازی با امپراتوری رسانه ای به گونه ای دروغ می گویند که کار ایران تمام شده است و دشمن با توهمی که در فضای مجازی ایجاد کرده است، هفته ای یک بار انقلاب اسلامی را به مرز سقوط می رساند. حضور باشکوه مردمی در راهپیمایی خط خط، باطل کننده همه توهمات دشمنان بود.

وی ادامه داد: به طور قطع می توان گفت که اوباش آشوبگرانی که در حوادث اخیر به خیابان ها آمدند کمتر از یک درصد بود و البته برخورد باید با توجه به طبقاتی که به خیابان ها آمدند متفاوت باشد، زیرا بسیاری از مردم به خیابان ها آمدند. از هیجان و دروغ دشمن به خیابان آمد.

یاری افزود: یکی از مهم ترین دلایل شورش اخیر افول آمریکا بود و آمریکایی هایی که 60 استراتژی آنها را از سال 2000 مطالعه می کنند اعلام کردند که نظم تک قطبی آمریکا در سال 2025 با چالش جدی مواجه است و 3 ایران، چین و روسیه برای تشکیل یک سیستم چند قطبی دور هم جمع می شود و در آنجا به دولت آمریکا پیشنهاد شد که این سه کشور را در اطراف خود اشغال کنند تا از زوال آمریکا کند شود.

وی با تاکید بر اینکه موثرترین بازیگر افول آمریکا، جمهوری اسلامی ایران است، گفت: به همین دلیل برای از بین بردن نقش موثر ایران در افول آمریکا و ایجاد نظم چند قطبی در جهان، جنگ ترکیبی را علیه ایران به راه انداختند. کشور، برای قوی و خودکفا کردن ایران. به تعویق انداختن

این کارشناس سیاسی افزود: ایران قدرتمند بارها باعث افول قدرت آمریکا شده است و همه کارشناسان و نظریه پردازان برجسته غربی و آمریکایی افول آمریکا را در سال 2025 پیش بینی کرده اند و اینکه ایران آمریکا را به یک قدرت منطقه ای و حتی کمتر تبدیل می کند و بنابراین آنها از ایران قوی می ترسند

وی خاطرنشان کرد: آمریکا که بیش از 50 درصد اقتصاد جهان را در اختیار داشت، امروز به کمتر از 15 درصد رسیده است و هزاران مشکل پیچیده در آمریکا وجود دارد و آنها توانایی محافظت از متحدان خود را در میدان جنگ و اینها ندارند. دلایل افول آمریکا هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید