اغتشاشات و حمله به حرم شاهچراغ نشان دهنده ضعف دشمن است/ انقلاب اسلامی نیمکره آمریکا را در هم شکست.


ساعت: 12:23
تاریخ انتشار: 08/08/1401
کد خبر: 1907004

نماینده مردم رفسنجان و انار در شورای اسلامی:

حسین جلالی گفت: ایجاد اغتشاش، اغتشاش، حمله به حرم امان الهی و امام زادگان نشانه ضعف و استیصال دشمن است. بدان که دشمن وقتی ضعیف و مستاصل می شود و در تنگنا قرار می گیرد، حرکات و اعمال تسکین دهنده از خود نشان می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام و المسلمین حسین جلالی در گفتگو با راه آرمان; وی گفت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی از جمهوری اسلامی ایران ضربه خوردند و آسیب دیدند و انقلاب اسلامی ما موفق شد هیمنه آمریکا را بشکند و اسرائیل را در گوشه رینگ و اقتدار باطل آنها و محاسبات را در هم بکوبد. دستگاه استکبار جهانی به هم می زند

نماینده مردم رفسنجان و انار در شورای اسلامی ادامه داد: دشمن به دنبال ضربه زدن به ما است و در این زمینه از هیچ ترفند و فریبکاری کوتاهی نخواهد کرد.

یکی از اعضای کمیته فرهنگی مجلس گفت: انقلاب اسلامی ایران قوی‌تر و قوی‌تر شد و توانست نه تنها خود، بلکه کشورهایی مانند سوریه که نزدیک به 90 درصد سقوط کرده و عراق که بیش از 60 درصد سقوط کرده بود را نجات دهد. ٪ و طبیعی است که استکبار جهانی از این بابت عصبانی شود.

وی با تاکید بر اینکه هر چه قدرتمندتر و قدرتمندتر شویم، دشمنان نیز عصبانی می شوند، گفت: ایجاد اغتشاش، اغتشاش، حمله به حرم امن خدا و امام زادگان نشان از ضعف و استیصال دشمن است. بدان که دشمن وقتی ضعیف و مستاصل می شود و در تنگنا قرار می گیرد، حرکات و اعمال تسکین دهنده از خود نشان می دهد.

حجت الاسلام و المسلمین جلالی با بیان اینکه خواص و آحاد ملت ایران باید هوشیار باشند، باید دست دشمن و میدانی که دشمن در آن در حال فعالیت است را ببینند، اظهار داشت: رسوایی بنزین در سال 98 یک موضوع بود. مقدمه شهادت سردار سپهبد شهید سلیمانی در اغتشاشات اخیر پس از 40 روز به بهانه جان باختن دختری جوان به حرم شاهچراغ حمله کردند، پس معلوم است که اغتشاش، شورش و آشوب راهگشاست. دشمن برای ورود

نماینده مردم رفسنجان و انار در شورای اسلامی تصریح کرد: هر زمان خواستید اقدامات دشمن را رصد کنید به شعارها و فعالیت های آنها و همچنین رویکرد رسانه ها و حامیان آنها توجه کنید. افرادی که به هیچ چیز پایبند نیستند و از قانون پیروی نمی کنند.

یکی از اعضای کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر اضافه کرد: دختر جوانی که به مرگ طبیعی جان باخت، کد عملیاتی شد و پس از آن شاهد بودیم که چندین اشتباه قومیتی و تجزیه طلبی فعال شد و آهنگ جدایی برخی استان های کشور آغاز شد.

وی گفت: از سوی دیگر شاهد بودیم که برخی از دانشجویان در دانشگاه ها مطالبات نامعقولی داشتند. با شعارهای آنها متوجه می شویم که هدف آنها مردم ستمدیده ای نیستند که آسیب های اقتصادی دیده اند.

حجت الاسلام و المسلمین جلالی ضمن ابراز گلایه از اینکه دشمن از حفره های اطلاعاتی ما استفاده می کند، خاطرنشان کرد: در این شرایط، اموال نهادهای مختلف، وزارت فرهنگ و رهبری، قوه قضائیه و مطبوعات کجاست. نظارت، برخی از مطبوعات ما پایه و اساس دشمن هستیم و آنها به آسیاب دشمن می کوبند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید