شکوه حضور مردم در باخمن 31 اسفند نشان دهنده اقتدار انقلاب و نظام است/ گسترش معنویت و اخلاق اسلامی در سایه پیروزی انقلاب



وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران با ایجاد بسترهای مناسب و ایجاد و تقویت زیرساخت ها موجب ارتقای فرهنگ، آگاهی و سطح دانش مردم ایران می شود. پس رشد و توسعه همه جانبه کشور بعد از انقلاب با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.



امام جمعه آبگرم گفت: ایران در دوره شاهنشاهی کشوری وابسته و مستعمره بود اما پس از پیروزی انقلاب از سلطه بیگانگان خارج شد و به استقلال رسید و در واقع نجات یافت.

وی گفت: با پیروزی انقلاب ایران که بر تشکیل حکومت اسلامی به رهبری هوشمندانه بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) متمرکز شد، فضای عمومی جامعه به سمت معنویت و اخلاق پیش رفت.

تقویت و گسترش اخلاق و معنویت اسلامی در کشور از دستاوردهای انقلاب است



صالحی با تاکید بر تقویت و گسترش اخلاق و معنویت اسلامی در کشور گفت: بعد از انقلاب شاهد رونق محافل دینی در کشور بوده ایم، لذا مراسم احیاء، مراسم قدر و اعتکاف و نماز جمعه باشکوه برگزار می شود. با حضور بسیاری از اعضای جامعه.”



وی با اشاره به دیگر دستاوردهای انقلاب گفت: قبل از انقلاب اکثر روستاهای کشور از برق، آب و گاز محروم بودند اما بعد از انقلاب همه روستاهای کشور از این موهبت برخوردار شدند و به عبارتی با پیروزی انقلاب انقلاب مثل یک معجزه رشد کرد.



امام جمعه آبگرم تشکیل حکومت دینی و نظام اسلامی را از دیگر ثمرات انقلاب برشمرد و گفت: عزت و اقتدار ملی یکی از دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران است که موجب اعتلای ملت مسلمان در ایران شده است. آرمان های بین المللی ما از اسلام دور هستیم.

وی گفت: ملت ایران برای حفظ و دفاع از دستاوردهای انقلاب باید آگاهانه و زیرکانه عمل کند و دشمن شناسی کند، ارزش ها را رعایت کند و تهدیدات آن را بشناسد و با آن مقابله کند.

با پیروزی انقلاب رفاه و آسایش مردم به طرز معجزه آسایی افزایش یافت



صالحی گفت: تا زمانی که مردم ایران بیدار و روی صحنه هستند و با وحدت و همبستگی ملی و با ولایت و رهبری ارزش های انقلاب را پاس می دارند، هیچ لقمه ای به انقلاب اسلامی ایران وارد نمی شود.



وی بیان کرد: نظامی که از حمایت مردمی برخوردار نباشد، پایه های ضعیف مورد نظر دشمن را خواهد داشت، بنابراین مردم باید به شکل های مختلف حضور خود را به جهانیان نشان دهند و در اجتماعاتی مانند راهپیمایی ها و راهپیمایی ها تا حد امکان شرکت کنند. انتخابات.”



امام جمعه آبگرم گفت: راهپیمایی 22 بخمن بسیار مهم است چرا که چشم جهانیان به حضور مردم در سالگرد پیروزی انقلاب است، آیا مردم پس از گذشت بیش از 4 سال همچنان از جمهوری اسلامی حمایت می کنند. دهه های انقلاب».



وی در پایان تاکید کرد که قدرت، مشروعیت و مشروعیت نظام از جهاتی به حضور مردم در مبارزات انتخاباتی باخمن 22 بستگی دارد. وی گفت: اگرچه نظام جمهوری اسلامی ایران از روزهای ابتدایی خود با انواع تحریم ها و فشارهای اقتصادی مواجه بوده است، اما تحریم ها منجر به خودکفایی، خوداتکایی و تقویت باورهای مردم ایران شده است.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید