مردم با حضور چشمگیر در اسفند 22 باخمن ارادت خود را به آرمان های انقلاب نشان دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; اکرمی معاون سیاسی استانداری مرکزی امروز در ستاد تاج و تخت استان مرکزی گفت: قابل تقدیر است.

اکرمی گفت: در ادامه دیروز شاهد راهپیمایی باشکوه خودروها و موتورسیکلت ها در روستاها بودیم و مردم با حضور چشمگیر خود با وجود بیماری تاج و تخت بار دیگر پایبندی خود را به آرمان های انقلاب نشان دادند.

وی افزود: قدردانی و قدردانی از نعمت های انقلاب اسلامی وظیفه مسئولان است و بزرگ ترین قدردانی در انجام مسئولیت ها و وظایف و بالاتر از همه خدمت صادقانه به مردم است.

وی افزود: متأسفانه طی یک هفته گذشته با افزایش چشمگیر کرونا و دوبرابر شدن تعداد فوتی‌ها، نگرانی‌ها تشدید شده و انتظار نمی‌رفت در کمترین زمان ممکن به اوج مرگ و میر برسیم. یک خطر بزرگ.”

وی افزود: با وجود شایعات در فضای مجازی مبنی بر خطرناک نبودن آمیکرون، امروز شاهد دو برابر شدن آمار کشته شدگان هستیم و باید در این زمینه تصمیمات جدی بگیریم تا شرایط بحرانی نشود.

اکرمی بیان کرد: درگیری بر سر سن کودکان نیز بسیار نگران کننده است و متاسفانه با توجه به محدودیت های تخت خواب نگرانی های زیادی وجود دارد چرا که اکنون 100 درصد تخت نوزاد در استان تمام شده و مردم باید نگران سلامت فرزندان خود باشند. «از رفتارهای خطرناک اجتناب کنید.

وی گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی تاج و تخت، تمامی مهدهای کودک استان به مدت یک هفته تعطیل و مدارس و دانشگاه های هر شهرستان با توجه به ستاد شهر و روستا و مصوبه شورای شهر تصمیم گیری می شود. ستاد شهر مورد نیاز تصویب خواهد شد. قابل اجرا

معاون سیاسی استانداری مرکزی گفت: تمامی واحدهای صنفی و کارکنان آنها باید کد QR خود را دریافت و در معرض دید عموم قرار دهند و اتاق اصناف و سازمان صمت نیز باید نظارت جدی داشته باشند و با واحدهای صنفی متخلف برخورد کنند. این کد را به صورت قانونی داشته باشید. خواهد بود.

وی یادآور شد: تلاش برای تزریق دوز سوم کرونا ضروری است و همه مردم باید آن را جدی بگیرند و لازم است تیم های سیار متعددی در استان و شهر اراک ایجاد شود و شهرداری باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشد.

اکرمی بیان کرد: تمامی برنامه ها و جلسات اداری در استان با ظرفیت محدود 30 نفر و یک ساعت و نیم برگزار می شود و همه باید به این موضوع پی ببرند.

وی گفت: تاکنون ستاد ملی کرونا مجوزی برای اعتکاف صادر نکرده است و به محض اعلام این تصمیم اعلام خواهد شد اما با این شرایط نباید ثبت نام اعتکاف انجام شود و من اعتکاف منوط به مجوز ستاد ملی است که هنوز انجام نشده است.»

معاون سیاسی استانداری مرکزی ادامه داد: مرخصی استعلاجی کرونا با ارائه گواهی پزشکی قابل استفاده است و همه دستگاه های اجرایی باید در این زمینه ورود کنند.

وی خاطرنشان کرد: نظارت بر باشگاه ها، اماکن و اصناف ورزشی باید با جدیت و نتیجه مناسب انجام شود و در این زمینه خللی وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید