مردم هرگز انقلاب اسلامی را ترک نخواهند کرد/ قدردانی از حضور حماسی ملت در باخمن 31 اسفند


ساعت: 14:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807858

محمد باکر محمدی لائینی با تمجید از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 31 اسفند در باران افزود: این نشان می دهد که مردم دست از انقلاب برنمی دارند و مردم بین اصل انقلاب و مشکلات ناشی از تحریم و ناکارآمدی تفاوت قائل می شوند. انقلاب اسلامی را رها نخواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، آیت الله محمد باکر محمدی لائینی در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز مازندران در ایام دهه مبارک فجر و فرا رسیدن ماه رجب گفت: قبول کنید.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه اگر می خواهید به تقوا برسید باید استغفار کنید، گفت: همه شما نمازگزاران و خودتان را به تقوا سفارش می کنم. هیچ چیز بهتر از تقوا نیست و با تقوا به همه خوبی ها می توان رسید.

وی با بیان اینکه باید سطح تقوا در جامعه تشویق شود، افزود: بهترین وابستگی فرهنگی، اخلاقی و معنوی به همه فعالیت های ما باید تقوا باشد.

محمدی لائینی به ولادت امام جواد(ع) و امام علی(ع) در روز مرد اشاره کرد و گفت: کارکنان و خانواده های ما باید در جهت رفع مشکلات جوانان قدم بردارند.

وی با بیان اینکه امام جواد(ع) امام جوانی بود اما در سنین جوانی اهل تقوا بود، خاطرنشان کرد: باید با مناطقی که جوانان جذب گناه می شوند مبارزه کرد. جوانان باید در اولویت کار ما باشند.

امام جمعه ساری با اشاره به جمعیت سالمند استان مازندران گفت: تولد فرزندان و افزایش جمعیت جوان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تاخیر در توبه خودفریبی است، افزود: ماه رب ماه توبه و استغفار است و باید از فرصت این ماه برای توبه استفاده کرد.

محمدی لائینی در مراسم بزرگداشت روز پدر گفت: پدر بودن فقط سیر کردن شکم نیست، باید برای عاقبت بخیری فرزندانمان تلاش کنیم.

وی به سالروز وفات حضرت زینب (سلام الله علیها) اشاره کرد و افزود: این بانوی بزرگ اسلام بهترین الگو برای بانوان است.

محمدی لائینی به تعطیلی موقت اعتکاف پس از وقوع ولیعهد اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند کسانی که از عمل صالح اعتکاف محروم شده اند هر سه روز یکبار به امامت جعفر طیار(ع) دعا کنند. این یک دستور عرفانی بسیار مهم است.

وی سالروز تغییر قبله را گرامی داشت و افزود: این تغییر قبله این پیام را دارد که مسلمانان جز خدا را قبله دین، کردار و سیره خود قرار ندهند.

خطیب جمعه ساری که می فرماید خداوند متعال در قرآن فرموده است به شرق و غرب نگاه نکنید، شما مسلمانان باید قبله دیگران باشید، افزود: 1387 ه.ش.

وی با بیان اینکه اکنون انقلاب اسلامی ما با شعار نه شرق و نه غرب آغاز شده است، اذعان داشت: در دور دوم با تکیه بر این شعار، ادامه انقلاب را دنبال خواهیم کرد.

محمدی لائینی به رونق آمیکرون اشاره کرد و گفت: با توجه به مدیریت باید به توصیه های بهداشتی و واکسیناسیون توجه کرد.

وی با بیان اینکه امام راحل فرمودند ملت ایران ثابت کرده است که گرسنگی و تشنگی را تحمل می کند، اما شکست یا ضربه انقلاب را تحمل نمی کند، افزود: مردم دست از انقلاب بر نمی دارند.

محمدی لائینی با بیان اینکه اعتراضات صنفی نشان از اعتراض مردمی به ناکارآمدی برخی مسئولان است و مردم با اصل انقلاب مشکلی ندارند، گفت: مردم اصل انقلاب را با مشکلات ناشی از ناکارآمدی و تحریم تشخیص می دهند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مقدمه ای برای ظهور جهانی حضرت مهدی (عج) بود، افزود: مادر، ما در مقابل انقلاب کم کاری می کنیم، باید جهاد تبیین را جدی بگیریم.

محمدی لائینی تاکید کرد: باید از خدمات و دستاوردهای انقلاب صحبت کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید