قدردانی از خادمان ملت از حضور حماسی مردم در جامعه رسول خدا


ساعت: 13:15
تاریخ انتشار: 1301/07/06
کد خبر: 1899914

تعدادی از نمایندگان مجلس در پی اعتراضات برخی شهرها در پی درگذشت مهسا امینی و همچنین جریانات رادیکال بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ متن بیانیه تعدادی از نمایندگان پس از اعتراضات برخی شهرها پس از درگذشت «مهسا امینی» و نیز تحرکات تند و تند و تند و تند و تند و تند و تیز بین آنها به این شرح است:

“به نام خدا

بار دیگر امت رسول الله در سراسر ایران، این اردوگاه حسین بن علی (علیه السلام) مدافع حرم یکپارچه شدند و گرگ های کمین، ساده دل و زودباور را ناامید کردند.

آری، شهید عزیزمان حاج قاسم سلیمانی به زیبایی فرمودند: «جمهوری اسلامی حرم است و اگر این حرم بماند، حرم های دیگر می ماند. اگر دشمن این حرم را خراب کند، نه حرم حضرت ابراهیمی (ع) و نه حرم محمدی (ص) باقی نمی ماند. (پ)…”.

تاریخ ایران گواه این است که همه در مقاطع مختلف با آزمایشات سخت و سرنوشت سازی روبرو بوده اند و این افراد همواره دلبسته قرآن، مکتب رسول الله (ص) و اهل بیت (علیهم السلام) بوده اند. پیروز و سربلند ظاهر شد. . همان مردمی که خمینی کبیر (ره) آنها را برتر از امت حجاز در زمان رسول خدا (ص) و کوفه در عراق در زمان امیرالمومنین و حسین بن علی (ع) توصیف کرد. خدا را به خاطر این نعمت شکر می کنم. اما این بد است برای آن املاکی که چشم به زرق و برق دنیا دوخته اند و فریب خورده اند که با تکیه بر آبروی ساخته شده از ثروت و مهربانی مردم، با ژست دروغین با مردم بودن، تحریم ها را شاد می کنند. از ملت ایران

ما نمایندگان ملت شریف ایران ضمن محکومیت هرج و مرج و ناامنی و هتک حرمت مقدسات از جمله قرآن کریم، پرچم ایران و سایر نمادهای مذهبی در برخی شهرها، این موارد را اعلام می داریم:

1) درگذشت خانم مهسا امینی و متعاقب آن مطالبات حقوقی و مدنی هموطنان برای روشن شدن ابعاد موضوع از همان روزهای ابتدایی دغدغه نمایندگان شورای اسلامی بوده و با استفاده از ابزارهای نظارتی، آنها را مورد توجه قرار دادند. پیگیری های لازم را در این زمینه انجام داده و ادامه خواهد داد و نتیجه آن به اطلاع مردم بزرگوار خواهد رسید.

2) سوء استفاده برخی افراد خارج از صفوف معترضان که با مصادره مطالبات مدنی مردم به نفع خود و ایجاد هرج و مرج در جامعه، ایجاد ناامنی، آسیب رساندن به اموال عمومی و توهین به مقدسات مردم از جمله حجاب زنان و… مشاهده می شود. دیگران.؛ وی مورد محکومیت نمایندگان مردم قرار گرفت و تلاش های فراژ در عرصه های مختلف ماموریت حفاظت از مردم مورد تقدیر و قدردانی قرار گرفت. علاوه بر این، شهادت مأموران امنیتی در چندین ولایت و کشته شدن تعدادی از هموطنان به دست شورشیان، نقطه سیاهی در کارنامه اوست.

3) نمایندگان شورای اسلامی با استفاده از ظرفیت قانونگذاری و هم اندیشی با نخبگان و بهره گیری از آموزه های اصیل اسلامی سعی در رفع ظواهر تخطی از موازین اخلاقی و فحشا و فراهم آوردن بستر مناسب فرهنگی و اجتماعی برای ملت ایران دارند.

4) بدون شک با شکل گیری گفت و گو و تعامل سازنده بین مردم، نخبگان و مسئولان با استفاده از رسانه می توان امور فرهنگی را در چارچوب زمان برنامه ریزی و بهبود بخشید. اکنون که مردم به ویژه نسل جوان زاده انقلاب اسلامی شبانه روز مورد هجوم دشمنان اسلام و ایران هستند تا از ارزش های دینی و انقلابی خود دست بکشند، لازم است نهادهای مسئول در این زمینه به ویژه آموزش و پرورش ، دانشگاه ها، رسانه ملی، نهادهای فرهنگی و … به صورت جدی و تخصصی وارد شدند، ضمن احصای آسیب ها و تهدیدها، سعی در رفع معضلات فرهنگی و اجتماعی با تدابیر لازم داشتند. نمایندگان شورای اسلامی نیز تمام تلاش خود را در این زمینه انجام خواهند داد.

5) هتک حرمت مقدسات مانند آتش زدن مسجد، پرچم ایران و اهل بیت (ع) چهره واقعی استکبار را در پشت صحنه اغتشاشات نشان داد و مخالفت با حکم شرعی حجاب را برجسته کرد. متفاوت از قبل و دوباره تقابل دوگانه بود. «اسلام و استکبار» به عنوان یک پدیده بارز دنیای مدرن به وضوح مشهود بود. اکنون همه ما باید هوشیار باشیم و نقش خود را در این جبهه جدید برای مقابله سریع و درست با استکبار ایفا کنیم.

6) با توجه به حمله شورشیان به اموال عمومی، جان انسانها و امنیت عمومی، ما به عنوان نمایندگان ملت از نهادهای اطلاعاتی، امنیتی و قضایی خواستار حمایت از حقوق مردم و پیگرد و مجازات آنها هستیم. محرک ها ، فرماندهان و عاملان این حوادث.

7) خادمان ملت در مجلس انقلابی قدردان حضور حماسی مردم در مجلس امت رسول الله می باشند. بی شک سوم مهرماه 1401 در تاریخ ایران تا 18 دی ماه 1387 خواهد درخشید و آسمان جمهوری اسلامی را روشن تر خواهد کرد. بنابراین برای حل مشکلات و بهبود اوضاع تلاش بیشتری خواهیم کرد.»

دیدگاهتان را بنویسید