مردم ایران با حضور در روز 22 آبان ماه حمایت خود را از آرمان های انقلاب نشان دادند.


ساعت: 12:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۳
کد خبر: 1908311

عشرت کردستانی گفت: مردم ما فهیم و آگاه و متاثر از حوادث هستند و با حضور خود در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی حمایت خود را از آرمان های انقلاب و رهبری نشان دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خجت الاسلام والمسلمین مهدی عرب پور در گفتگو با را آرمان; وی ضمن گرامیداشت 22 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آن روز گفت: شرارت ها و توطئه های دولتمردان آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی پایان ناپذیر است و یکی از توطئه های آنان اغتشاشات اخیر است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمان ادامه داد: مردم ما به خوبی می دانند که آمریکا عامل اصلی قیام ها و نهضت هاست و از ماه های گذشته در ادارات و کشورها آموزش می دهند تا بتوانند حمل کنند. این شورش ها را به صورت سازماندهی شده از بین ببرید.

وی تصریح کرد: آمریکایی ها اقدامات خود را هم در صحنه خیابان و هم در تخریب اموال عمومی، کشتار و غارت و در فضای مجازی به عنوان مدیریت فضا انجام داده اند، این اقدامات منجر به بی شرمی داعش و اجرای یک حمله تروریستی شده است. در حرم». در شیراز بود

عرب پور تصریح کرد: زمانی که آمریکایی ها در موقعیت ضعیف قرار می گیرند اصرار به فعالیت دارند و زمانی که در داخل کشور شورشی به وجود می آید با آن برخورد متفاوتی می کنند. همانطور که امام راحل فرمودند اینها گرگ هایی هستند در لباس میش. این دولت سال هاست که مردم ایرات را تحریم کرده است.

این مسئول تصریح کرد: دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون دشمنی هایی داشته اند و آنچه امروز مهم است این است که ملت ایران باید در مقابل این دشمنی ها آمادگی لازم را داشته باشد تا دشمن تصور نکند که توطئه ها و قیام هایش این است. تاثير گذار.

عشرت کردستان در گفتگو با راه آرمان; وی بیان کرد: باید در برابر منکر استکبار جهانی حضور، اعتماد و همدلی حداکثری داشته باشیم و همبستگی ما باید بسیار بیشتر از گذشته باشد.

این عضو شورای شهر کرمان افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، کینه توزی و دشمنی دشمنان برای ما تازگی ندارد و آنها همواره اوج ظلم خود را نسبت به همه مسلمانان جهان به ویژه اسلام نشان داده اند. ایران. زیرا جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف نظامی، علمی، سیاسی و غیره قدرتمند است.

وی گفت: کشورهای اسلامی از منابع غنی خداوند برخوردار هستند و بر همین اساس دشمنان به دنبال منابع ما و سایر کشورهای مسلمان هستند.

کردستانی تصریح کرد: دشمنان در فضای مجازی خودبزرگ بینی می کنند و جوانان ما ناخواسته به فضای مجازی کشیده می شوند و این جوانان باید خط خود را از دشمنان جدا کنند. دشمنان ما کسانی هستند که اگر انسان حجاب خود را بردارد با آن احضار می شود.

این عضو شورای شهر کرمان گفت: مردم ما فهیم و آگاه و متاثر از حوادث رخ داده است و با حضور خود در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی حمایت خود را از آرمان های انقلاب و رهبری نشان دادند. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید