مردم ایران با حضور در این کمپین ثابت کردند که برای حفظ آرمان های انقلاب حاضرند جان خود را فدا کنند.


ساعت: 12:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۵
کد خبر: 1808638

هانی زاده گفت: ملت قهرمان ایران آمادگی خود را برای جانفشانی برای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی به اثبات رسانده است و این بزرگترین پیامی بود که ملت ایران در سال جاری به جامعه جهانی ارسال کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هانی زاده کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار دیار آفتاب ؛ گفت: با وجود ویروس آمیکرون در کشور، حضور باشکوه مردم در بیست و دومین رالی اتومبیلرانی ثابت کرد که ملت ایران همچنان به ارزش ها و آرمان های والای مردم سرافراز پایبند است. انقلاب اسلامی».

وی همچنین گفت: این حضور ارزشمند و معنادار نشان می دهد که ملت ایران با وجود برخی کمبودها و مشکلات اقتصادی همچنان آماده دفاع از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

هانی زاده گفت: قبل از سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، رسانه های معاند علیه مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی خشونت می کردند، اما مردم ایران با حضور خود در خیابان ها و میادین همه این توطئه ها و اقدامات دشمن را خنثی کردند. .

این کارشناس سیاسی در پایان خاطرنشان کرد: ملت قهرمان ایران آمادگی خود را برای فداکاری برای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی به اثبات رسانده است و این بزرگترین پیامی بود که ملت ایران در سال جاری به جامعه جهانی ارسال کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید