رهبر انقلاب: انقلاب اسلامی برای حفظ کشوری که به سرعت به سمت انحطاط اخلاقی، اعتقادی و سیاسی پیش می‌رفت به وقوع پیوست/ در آن مدت تا به امروز در شورش‌ها و ناآرامی‌های مختلف، جوانان جان خود را از دست دادند و تعدادی نیز کشته شدند. . مثل اتفاقاتی که در سال گذشته یا سال های قبل رخ داده است

رهبر انقلاب: انقلاب اسلامی برای حفظ کشوری که به سرعت به سمت انحطاط اخلاقی، اعتقادی و سیاسی پیش می‌رفت به وقوع پیوست/ در آن مدت تا به امروز در شورش‌ها و ناآرامی‌های مختلف، جوانان جان خود را از دست دادند و تعدادی نیز کشته شدند. .  مثل اتفاقاتی که در سال گذشته یا سال های قبل رخ داده است

شهدا در یکی از حساس ترین مقاطع تاریخ کشور سرنوشت کشور را تغییر دادند. انقلاب اسلامی برای حفظ و حراست کشوری که به سرعت به سمت وادی انحطاط اخلاقی، دینی و سیاسی پیش می رفت، رخ داد، سپس دشمن حمله نظامی کرد، این جوانان بودند که رفتند و ایستادند، هشت سال مقاومت کردند. و کشور را نجات داد.

برخی از بیانات رهبر انقلاب در جمع خانواده های معظم شهدا به شرح زیر است:

شهدای شما در یکی از حساس ترین مقاطع تاریخ کشور سرنوشت کشور را تغییر دادند. انقلاب اسلامی برای حفظ و حراست کشوری که به سرعت به سمت وادی انحطاط اخلاقی، دینی و سیاسی پیش می رفت، رخ داد، سپس دشمن حمله نظامی کرد، این جوانان بودند که رفتند و ایستادند، هشت سال مقاومت کردند. و کشور را نجات داد.

بعد در آن مدت تا امروز در طغیان های مختلف، در طغیان های مختلف، در انواع حملات دشمن، جوانان سینه می دادند، تعدادی شهید می شدند، مثل همان حوادثی که در سال گذشته یا سال های قبل رخ داد. آنها توانستند این کشور را نجات دهند، آنها سرنوشت کشور را برای سربلندی گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید