4 سرباز بر اثر واژگونی خودرو کشته شدند/راننده نیز کشته شد

ساعت 21:30 روز 23 اردیبهشت بر اثر واژگونی و آتش سوزی خودرو سمند در جاده رامهرمز، 4 سرباز اندیمشکی که پس از پایان دوره آموزشی قصد بازگشت به خانه را داشتند بر اثر واژگونی خودرو و آتش سوزی جان خود را از دست دادند. .

4 نفر از سربازان مرکز آموزش 07 ارتش کازرون که قصد داشتند پس از پایان دوره آموزشی به خانه بازگردند، به پیشنهاد یکی از کارکنان مرکز آموزش 07 (کادر) سوار خودروی این فرد شدند که متاسفانه خودرو از محل خارج شد. و در محور جایزان – رامهرمز دچار آتش سوزی شدند.

راننده که یکی از کارکنان پایور بود اهل کازرون و چهار سرباز درگیر اهل اندیمشک بودند. متاسفانه در این حادثه هر 5 سرنشین خودرو جان خود را از دست دادند.

علی فهیم زاده، محمدامین کیشوری و رضا جمالی منش عبدولی سربازانی هستند که در این حادثه جان باختند و هویت آنها مشخص شده است.

پلیس راهنمایی و رانندگی علت این حادثه را عدم توجه راننده به جلو و خستگی و خواب آلودگی راننده اعلام کرد و در توضیح این حادثه به خبرنگار اجتماعی تسنیم گفت: پس از برخورد خودرو با گاردریل به دلیل شدت در این حادثه خودرو واژگون و آتش گرفت و 5 سرنشین خودرو جان خود را از دست دادند.

دیدگاهتان را بنویسید