بر اثر انفجار بمب در استان دیالی عراق پنج سرباز کشته و زخمی شدند


ساعت: 11:07
تاریخ ارسال: 1301/06/13
کد خبر: 1894931

منابع امنیتی عراق از انفجار بمب در مسیر کاروان ارتش این کشور در استان دیالی خبر دادند که بر اثر آن 5 سرباز کشته و زخمی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بغداد الیوم، منابع امنیتی عراق از انفجار بمب در مسیر حرکت کاروان ارتش این کشور در استان دیالی و کشته و زخمی شدن پنج سرباز خبر دادند.

بر اساس گزارش این منابع، این حمله دیروز شنبه در روستای شالیه از توابع بهرز در 10 کیلومتری جنوب بعقوبه صورت گرفت و در نتیجه یک سرباز عراقی کشته و 4 سرباز دیگر کشته شدند. زخمی شدند.

به گفته این منابع، مناطق جنوبی ولسوالی بهرز به دلیل وجود پناهگاه های داعش هر از چند گاهی هدف حملات تروریستی قرار می گیرد.

این خبر در حالی منتشر می شود که منابع عراقی روز یکشنبه از حمله جنگنده های عراقی به مواضع داعش در استان کرکوک خبر دادند. این منابع همچنین از درگیری شدید بین نیروهای حشدالشعبی و تروریست‌های داعش در مناطق کوهستانی «حمرین» دیالی و کشته و زخمی شدن دست‌کم ۶ تروریست در یک تونل خبر دادند.

منابع محلی عراقی همچنین از اصابت موشک به بازار شهر الشله در غرب بغداد و آتش سوزی خبر دادند و افزودند نیروهای دفاع مدنی برای مهار آتش به منطقه اعزام شده اند. در نتیجه این حمله موشکی ناشناخته، ستونی از دود به آسمان بغداد بلند شد.

دیدگاهتان را بنویسید