وحدت مسلمانان عامل قدرت آفرینی است/ اهل سنت جان خود را در رکاب امام حسین (ع) و حضرت زهرا (س) فدا می کنند

ساعت: 10:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۳
کد خبر: 1791997

امام جمعه اهل سنت منطقه رامشک شهرستان کلا گنجه تاکید کرد؛

مولوی یونس چاهانی گفت: اگر در گذشته بودیم حاضر بودیم راه امام حسین(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) را اقتدا کنیم و جان خود را در راه حفظ حریم اهل بیت(ع) فدا کنیم. ).”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مولوی یونس چاهانی در گفتگو با راه آرمان; وی گفت: زمانی که دشمنان اسلام از ارتش برای قلع و قمع مسلمانان ناامید شدند و در برابر مدرن ترین سلاح هایی که برای این منظور ساخته بودند واکنشی نشان ندادند، به جنگ فرهنگی و عقیدتی روی آوردند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان کلا گنجه منطقه رامشک ادامه داد: در رأس این جنگ عقیدتی و فرهنگی، استعمار قدیمی انگلیس قرار داشت که مهمترین هدف آن در کشورهای اسلامی و در میان توده های مسلمان بود. متأسفانه این رویکرد در برخی از کشورهای فقیر و ضعیف اسلامی اجرا شده است.»

اتحاد مسلمانان عامل ایجاد قدرت است

وی گفت: دشمنان هرگز از تلاش برای رسیدن به اهداف خود در عرصه رسانه و فضای مجازی دست برنمی دارند. ما مخالفت کردیم، شکست خوردیم.

مولوی چاهانی گفت: امروز در ایران و سایر کشورها افرادی هستند که خواسته یا ناخواسته مسائلی را بین شیعه و سنی مطرح می کنند که باعث ایجاد اختلاف بین افکار عمومی و به گفته ولی فقیه می شود. حنجره جهان کفر را تقسیم کرده و خدمت کرده است و استکبار از شیطان است و سایر مسلمانان موظفند دستگاه تفکیک را خاموش کنند.

اگر مطیع روستا باشیم راه دشمن را نخواهیم رفت

امام جمعه اهل سنت منطقه رامشک شهرستان کلا گنجه گفت: اگر رهنمودها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را در زندگی فردی، سیاسی، اجتماعی و دینی خود قرار دهیم، هرگز به سمتی نخواهیم رفت که رضایت مردم را جلب کنیم. مستکبران و دشمنان.»

وی تاکید کرد: ما به عنوان یک شهروند اهل سنت که ارادت خاصی به رهبر معظم انقلاب داریم، به دستورات ایشان برای حفظ وحدت در زندگی عمل می کنیم و سعی می کنیم به طور جدی از اختلافات پرهیز کنیم و همیشه به اشتراک ها توجه داشته باشیم. دین همه ما اسلام است و بیش از 90 درصد در اعتقادات مشترک هستیم پس باید سعی کنیم به ویژگی های مشترک توجه کنیم.

حفظ حرمت اهل بیت(ع) از واجبات است

مولوی چاهانی گفت: اهل بیت علیهم السلام نزد هر مسلمان شیعه و سنی قابل احترام است و حفظ احترام به اهل بیت علیهم السلام امری ضروری است; اگر کسی بخواهد بررسی کند که آیا اهل سنت اهل بیت (علیهم السلام) را ترجیح می دهند یا شیعه، ممکن است اینطور نباشد. زیرا محبت اهل بیت علیهم السلام بی پایان در دل هر مسلمان شیعه و سنی موج می زند.

امام جمعه اهل سنت منطقه رامشک کلا گنجه با اشاره به اینکه اگر بررسی کنیم در خانه هر مسلمان اهل سنت حتما باید نام یکی از اهل بیت (علیهم السلام) باشد. نشانه مهم محبت اهل بیت علیهم السلام فرمودند: باید مواظب باشیم با این حال دشمنان بیکار ننشسته اند و در دنیایی که دنیا یک کلمه به زبان می آورد از تمام امکانات روز استفاده می کنند تا از آن استفاده کنند. ضربه زدن به اسلام و مسلمین

وی بیان کرد: مردم ایران باید همواره تابع خدا، قرآن و اهل بیت علیهم السلام باشند و به موضوعی توجه کنند که می تواند در جهت صلابت جهان اسلام و ایران اسلامی موثر باشد.

اهل سنت جان خود را در رکاب امام حسین (ع) و حضرت زهرا (س) فدا می کنند.

مولوی چاهانی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران الگوی بسیار بارز و شایسته در عرصه وحدت، برادری و برادری است، گفت: هر مذهبی اهل سنت اگر اهل سنت باشد حاضر است جان خود را در راه حفظ و حرمت اهل بیت فدا کند. بیت (AC).

امام جمعه اهل سنت منطقه رامشک شهرستان کلا گنجه خاطرنشان کرد: اگر در گذشته بودیم حاضر بودیم راه امام حسین(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) را دنبال کنیم و جان خود را برای حفظ جان فدا کنیم. قداست اهل بیت علیهم السلام.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید