تریبون اهل سنت در طول تاریخ انقلاب اسلامی کاملاً آزاد بوده است/ نظام اسلامی در امور اساتید اهل سنت دخالتی نداشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ معلم جمال کریمی امام جمعه موقت بانه به کُردتودی گفت: امروز فرقی بین فرقه حنبلی، حنفی، مالکی، شافعی و جعفری نیست و زندگی آنها سرشار از صلح و صفا و در کنار برادران عزیز شیعه ماست. مشکلی ندارند

وی افزود: امروز مذهب اهل سنت در کشور بدون کوچکترین مانعی از سوی نظام اسلامی در حال رونق است و علمای اهل سنت ما هیچگاه بدون رضایت انسان مجبور به کاری نبوده اند و منبر اهل سنت در طول تاریخ اسلام کاملا آزاد بوده است. انقلاب.”

ماموستا کریمی اذعان داشت: در استان کردستان هرکس به میل خود در نماز جمعه و جماعت شرکت می کند. مردم ما هوشیار هستند و اتحاد و همدلی که بین برادران اهل سنت و شیعه وجود دارد باعث شده است که دشمن هرگز نتواند آنها را از هم جدا کند، «هرچند همیشه تلاش می کنند این افتخار بزرگ را خدشه دار کنند.

با اشاره به آیه: «وَ أَسْقُمُوا بِحَبلِ اللَّهِ هُمْ وَ لا تَجْعَقُوا» اگر تفرقه شود، سلطه امت شکسته و دشمن بر ما مسلط خواهد شد.

ماموستا کریمی در ادامه گفت: ما می خواهیم سواد رسانه ای خود را به سمت وحدت و همدلی ارتقا دهیم و بدانیم که اگر یک روحانی اهل سنت در فضای مجازی به شیعیان توهین می کند، لاابالی و سنی آمریکایی و بالعکس به عنوان یک روحانی است. شیعیان وفادار هستند و اگر به مقدسات اهل سنت توهین کند، شیعه انگلیسی هم هست.

امام جمعه موقت بانه گفت: امروز نظام اسلامی نه تنها در امور اساتید اهل سنت دخالت نمی کند، بلکه همواره از ما به خاطر روشنگری و تقویت بصیرت و خنثی سازی ترفندهای دشمنان اسلام تشکر می کند. برادری و اتحاد.

وی افزود: امروز نباید فریب تفکر افراطی را بخوریم و از کاشتن بذر نفاق و تفرقه پرهیز کنیم چرا که هر کشوری در این تفرقه با نفوذ خود نه تنها بر حکومت اسلامی بلکه بر حکومت اسلامی نیز این ملت و دشمن را نابود خواهد کرد. اساس خانواده ها.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید