اهل سنت ارادت ویژه ای به اهل بیت (ع) و انقلاب اسلامی دارند




معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج:

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین ابراز داشت: اهل سنت ما ارادت ویژه ای به اهل بیت (ع) و انقلاب اسلامی دارند.

اهل سنت ارادت ویژه ای به اهل بیت (ع) و انقلاب اسلامی دارند

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین معروفی در حاشیه مراسم عطرافشانی گلزار شهدای امامزاده یحیی بن زید (ع) گنبدکاووس ضمن گرامیداشت هفته وحدت و دفاع مقدس گفت: پیامبر اسلام(ص) رحمت للعالمین

 آخرین رسول الهی است که برای هدایت و سعادت بشری مبعوث شد.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران با پیروی از مکتب وحی و پیامبر آن مسیری را طی می‌کند که پیامبر اسلام و مکتب وحی برای ما مشخص کرده‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تلاش دشمنان برای بر هم زدن وحدت در کشور گفت: اهل سنت دل در گرو اهل بیت دارند، هم ارادت دارند و هم به زیارت می‌روند و به برکت پیامبر اعظم بدون کوچک‌ترین اختلاف اعتقادی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

سردار معروفی علت تغییر نام وزارت جنگ به دفاع را برگرفته از اصول و مبانی دینی بیان کرد و افزود: به واسطه حاکم بودن منطق عاشورا در دوران دفاع مقدس، جنگ نابرابر با اشرار و دشمنان به دفاع مقدس تبدیل شد.

وی عملیات کربلای ۵ را سخت‌ترین عملیات دوران جنگ تحمیلی برشمرد و ادامه داد: در این عملیات نبرد تن به تن یا تانک با تانک نبود بلکه نبرد تن با تانک بود که باید این عملیات مقتل نویسی و مقتل خوانی شود چرا که رهبر معظم انقلاب شب‌های عملیات کربلای ۵ را شب‌های قدر جمهوری اسلامی ایران تعبیر می‌کنند.



آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف




دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.


پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.


پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید