جامعه اهل سنت اهانت به اهل بیت (ع) را به شدت محکوم کرد


ساعت: 16:21
تاریخ انتشار: 14.03.1314
کد خبر: 1843366

واکنش امام جمعه اهل سنت تربت جام به فیلم توهین آمیز عنکبوت مقدس;

جامی الاحمدی با بیان اینکه هنر اگر در خدمت بردگی و طمع باشد دیگر هنر نیست. وی بیان کرد: جامعه اهل سنت اهانت به اهل بیت(ع) را به شدت محکوم می کند و از وزارت امور خارجه می خواهیم با خاطیان برخورد قاطع کند تا دیگر شاهد خباثت این گونه خودخوانده ها نباشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مولوی شرف الدین جامی الاحمدی امام جمعه اهل سنت و تولیت مزار اسلام احمد جامی در گفتگوی صبح توس هتک حرمت اهل بیت (ع) را محکوم کرد. او گفت: «اگر هنر در خدمت بردگی و طمع باشد، دیگر هنر نیست. جامعه اهل سنت اهانت به اهل بیت(ع) را به شدت محکوم می کند و از وزارت امور خارجه می خواهیم با عاملان این جنایت برخورد قاطع کند، پس شاهد خباثت این گونه قاچاقچیان نباشیم.

وی گفت: جبهه اپوزیسیون انقلاب اسلامی و دشمنان قسم خورده ما در اردوگاه ابتذال و جهل فکری در غرب سال‌هاست که با جنگ نرم پیچیده‌ای از جمله برخی مدعیان هنر و عناصر غرق شده در صدد حمله به ایمان ملت ایران هستند. در غرب متأسفانه پیاده نظام این جنبش موریانه وار شده است.

امام جمعه اهل سنت و تولیت مزار اسلام احمد جامی گفت: اتفاقی که اخیراً در دوره به اصطلاح فرهنگی رخ داد، اما در واقع جاهلیت مدرن در یکی از کشورهای منحط غربی رخ داد. او گوشه ای از موج گسترده رفتارهای اسلام هراسانه و ضد ایرانی در غرب، غرق در باتلاق های ارزش های غیرانسانی و غیراخلاقی، توهین به اعتقادات دینی یک ملت و مبارزه ناجوانمردانه با هویت با فرهنگ ترین و با اخلاق ترین مردم جهان، مشمئز کننده را برملا کرد. این زشت ترین نوع مبارزه است.

مولوی جامی آل احمدی خاطرنشان کرد: هنر باید بتواند ارزش های الهی و انسانی را منتقل کند، اگر هنر در خدمت نفس و طمع باشد، دیگر هنر نیست؛ هنر در خدمت انسان است. بلکه ابزاری برای توجیه جنایات علیه بشریت و خاموش کردن فریاد مظلومان است. ظاهراً ساختارهای فرهنگی غرب فاقد معنویت هستند، به دنبال رشد فرهنگ و هنر ملت متمدن ایران نیستند و بدون هیچ نقص و ذره‌ای پنهان به سمت خدمت به ناتوی فرهنگی پیش می‌روند. این موسسات همواره در این جنگ گسترده، گرفتاری های مزدوران دشمنان ملت ایران را به سوی خود می کشاند.

وی در پایان گفت: جامعه اهل سنت با محکومیت اقدام برخی از عوامل خودفروشی و غیر دخالتی در ساخت فیلم توهین آمیز به مقدسات شیعیان، از مسئولان مربوطه درخواست برخورد قاطع با عاملان آن را دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید