علمای اهل سنت کردستان جنایات تروریست های تکفیری در شیراز را به شدت محکوم کردند


ساعت: 23:48
تاریخ ارسال: 08/04/1401
کد خبر: 1906248

ماموستا عبدالرحمن هدی از علمای برجسته اهل سنت کردستان در گفتگو با خبرنگار کُردتودی گفت: حمله تکفیری ها به مردم بی گناه در حرم شاهچراغ قلب هر مسلمانی را به شدت به درد می آورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ماموستا عبدالرحمن خدایی از علمای برجسته اهل سنت کردستان در گفتگو با کُردتودی اظهار داشت: حمله تکفیری ها به مردم بی گناه در حرم شاهچراغ، قلب هر مسلمانی را به شدت به درد می آورد.
وی افزود: این اقدامات ناشایست با هدف قیام و اغتشاش و قطعاً صهیونیستی و تکفیری است، بنابراین هر نوع هتک حرمت به حرم شاهچراغ محکوم است.

استاد امین راستی امام جمعه موقت سنندج در گفتگو با خبرنگار کُردتودی ضمن محکومیت این اقدام غیرانسانی تکفیری ها، فردی جاهل و گمراه که بسیار دردناک است، اظهار داشت: به سران تکفیری ها اعلام می کنیم که این کار اسلامی است. ایران، سرزمین اتحاد، برادری و اتحاد، یکپارچگی، شرافت، رشادت و شهادت است.

جلال مرادی امام جمعه شهرستان دیواندره نیز در بیانیه ای حادثه تروریستی شیراز را محکوم کرد و گفت: خبر کشته شدن ناجوانمردانه و غیرانسانی نمازگزاران بی دفاع حرم مطهر این غم بزرگ را روشن می کند. مسلمانان جهان به ویژه ایران اسلامی.»

دیدگاهتان را بنویسید