عشق به اهل بیت(ع) محور وحدت در جامعه اسلامی است/ حضرت زهرا(س) الگوی زندگی عاقلانه و ساده است.


ساعت: 09:06
تاریخ ارسال: 1401/10/05
کد خبر: 1919907

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی مطرح کرد؛

حجت الاسلام قریشی گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) نمونه کم نظیری از ولایت بود که در این راه جان خود را فدا کرد و در راه ولایت به شهادت رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آروم نیوز ، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در اجتماع عزاداران حضرت فاطمه زهرا (س) در مسجد جامع چهاربرج اظهار داشت: عشق و ارادت به اهل بیت (علیهم السلام) در بین شیعه و سنی. محور وحدت در جامعه اسلامی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی افزود: امیدواریم این محبت و محبت به اهل بیت(ع) موجب شادی عزاداران و شیفتگان مکتب اهل بیت(ع) چه در دنیا و چه در دنیا باشد. در آخرت .

وی پس از برشمردن ویژگی های حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: زندگی حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) بهترین الگو برای ماست و سیره حضرت زهرا (س) باید در هر کاری الگو باشد. رشته.

قریشی تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) الگوی خوبی برای آحاد جامعه اسلامی به ویژه بانوان مسلمان است و باید از ایشان الگو گرفت و خوب و بد را تشخیص داد و حق را از باطل جدا کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه به امامت حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره کرد و گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) نمونه کم نظیری از رهبری بود که جان خود را فدا کرد و به شهادت رسید. راه روستا

وی به ساده زیستی حضرت زهرا(س) نیز اشاره کرد و افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) به همراه حضرت امیرالمومنین علی(ع) خانواده ای پرجمعیت با زندگی ساده و به دور از تجملات دنیوی تشکیل دادند که منجر به رشد شخصیت بزرگانی مانند امام حسن مجتبی (علیه السلام) و امام حسین (ع) بودند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید