کمپین اجرای سرود «جان فدا» در خراسان جنوبی آغاز شد

ساعت: 09:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۳
کد خبر: 1921636

جانشین رئیس سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

صادق از راه اندازی کمپین اجرای سرود «جان فدا» در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، یاسر سده پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران رسانه ها اظهار داشت: در آستانه سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، ستاد اجرای سرود «جان فدا» در سراسر استان آغاز شده است.

معاون فرهنگی هنری سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی با بیان اینکه این ستاد از 19 تا 30 دی ماه سال جاری برگزار می شود، ادامه داد: گروه های فعال سرود استان می توانند اطلاعات بیشتری کسب کرده و در این ستاد نیز شرکت کنند. به عنوان دانلود فایل های سرود کانال ایتا و شبکه شاد جانفدا_ [email protected] من ابتکار عمل می کنم

وی بیان کرد: بر اساس این ستاد استانی گروه ها باید در محله، بازار، مسجد، مدرسه و جاهای دیگر به اجرای سرود بپردازند.

صادق با بیان اینکه به 10 گروه برتر این کمپین جوایزی اهدا می شود، افزود: کانون بسیج خلاقیت، حوزه هنری، اداره کل آموزش و پرورش و سپاه استان در اجرای این ستاد همکاری دارند.

photo 2023 01 02 11 52 47 خبر خاکستری

معاون هنری سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از ویزیت رایگان همزمان با سالروز شهادت حاج قاسم در بیمارستان شهدا و بیمارستان بقیه الله بیرجند خبر داد و گفت: همچنین مراسم بزرگداشت این شهید بزرگوار. سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی امشب دوشنبه 21 دی ماه سال جاری از ساعت 18 در حسینیه جماران بیرجند با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار می شود.

به گفته وی، در دهه مقاومت امسال، نمایشگاه سرباز ولایت، دیدار با خانواده شهدا، شب شعر، دوچرخه سواری آموزش حیدریون در واحدهای تولیدی و اصناف، مسابقه مبتنی بر به وصیت حاج قاسم و جلسات توجیهی در تمامی پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید