ماموران فرجا جان خود را برای حفظ امنیت مردم فدا می کنند


ساعت: 10:22
تاریخ انتشار: 1401/04/04
کد خبر: 1878336

رئیس پلیس پیشگیری فراجا با اشاره به شهادت شهید یاسمی گفت: مسئولان فراجا برای حفظ امنیت مردم و عدم تعرض و تعرض آماده جانفشانی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار مهدی معصوم بیگی رئیس پلیس پیشگیری شهرستان فراجا در مراسم تشیع پیکر شهید محمد یاسمی که روز پنجشنبه در حین اجرای حکم دستگیری به شهادت رسید، گفت: یکی از این انسان های وارسته و با روحیه برادر گرامی شهید است. ، سرهنگ یاسمی.

وی ادامه داد: شهید سرهنگ یاسمی با انجام وظیفه جان خود را در کمال اخلاص گذاشت و به لقاء الله پیوست. شهادت این افسر دلیر و خدمتگزار را تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

رئیس پلیس پیشگیری فرجا گفت: مجموعه پلیس با توجه به اهمیت وظیفه خود از مرز تا مرکز، در تمامی خوابگاه ها و پادگان ها و به صورت شبانه روزی در حال انجام وظیفه هستند و گاهی در مواقع لزوم جان خود را فدا می کنند.

سردار معصوم بیگی گفت: شهید یاسمی از آن دست عواملی بود که در طول خدمت بسیار پرتلاش، فداکار و ایثارگر بود اما متاسفانه در این راه جان خود را از دست داد، البته باید از شهادتش استقبال کرد.

وی ادامه داد: شهادت این مامور انتظامی نشان می دهد که مردم عزیز و محترم مجموعه نیروی انتظامی برای حفظ امنیت مردم در صحنه حضور دارند. همه همکاران من چنین روحیه و چنین ویژگی دارند و حاضرند جان خود را برای حفظ امنیت مردم فدا کنند، نه اینکه مورد حمله و حمله قرار گیرند.

b756833b 189e 4c04 b5f6 3697d3fe6f5f خبر خاکستری

سردار شرفی نیز در ادامه این مراسم گفت: طبیعتا یکی از وظایف و رسالت های اصلی جمهوری اسلامی تامین نظم و امنیت و حفظ جان و مال مردم است. این برادر بزرگوار که از شخصیت های مذهبی و ولایی بود و 13 نفر را جز قرآن می دانست، در اجرای یکی از احکام دادگاه توسط یکی از شهروندان با تیر مستقیم به شهادت رسید. در واقع منظور او پشتوانه اصلی بود که نجات جان مردم است.

وی ادامه داد: طبیعتا برای حفظ جان، مال و ناموس مردم در نظام جمهوری اسلامی و پاسداری از ارزش های نظام جمهوری اسلامی تا آخرین قطره خون ایستاده ایم. این وضعیت سالهاست که ادامه دارد و ما هر سال به طور میانگین چندین نفر از همکاران خود را در این راه از دست می دهیم و همکاران ما به فیض شهادت می رسند و این هیچ تاثیری در اراده آهنین و فولادی همکاران ما نخواهد داشت. در سفر آینده خود. این بار.

مراسم تشییع پیکر سرهنگ محمد یاسمی صبح امروز با حضور سردار محمد شرفی، سردار مهدی معصوم بیگی، سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ و جمعی از فرماندهان و فرماندهان انتظامی تهران بزرگ در ستاد فرماندهی انتظامی پرهران برگزار شد. .

انتهای پیام/
منبع: ایلنا

دیدگاهتان را بنویسید