شهدای نوجوان حاصل تربیت صحیح این نظام اسلامی/ نسل سوم ایران در بحبوحه انقلاب جان خود را فدا کردند.


ساعت: 07:52
تاریخ انتشار: 08/09/1401
کد خبر: 1907145

سرلشکر پاسدار عبدالرضا حیاتی گفت: یکی از رسالت های مهم جمهوری اسلامی تربیت دانش آموزان و جوانان پرانرژی و انقلابی است که ثمره آن همین شهدای نوجوانی است که در زمان خود دشمن را درهم کوبیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرلشکر پاسدار عبدالرضا حیاتی مدیرکل بنیاد آثار باستانی دفاع مقدس خوزستان در گفت و گو با خبرنگار رهیاب اظهار داشت: انقلاب اسلامی لقمه ای بهشتی، ودیعه الهی و هدیه ای از عالم غیب است که منجر به تحول عمیق و گسترده روحی و معنوی ملت قهرمان و طاغوت ستیز ایران اسلامی

وی با اشاره به نسل اول انقلاب افزود: نسل انقلابی سال 57 با گذر از سرداب های تاریک و اقامت در خانه روشن مکتب و نظام اسلامی، سختی های فراز و نشیب و پیروزی یک انقلاب را تحمل کرد. و ارزش‌های والای اسلام را در سنت‌ها و سنت‌های آن تجلی بخشیدند و نسل دوم نیز در دامان همین نسل رشد کردند و شهد شیرین گل‌های پایداری و پایداری پدران خود را چشیدند و به تداوم و استحکام آن کمک کردند. از دستاورد ارزشمند انقلاب در ایجاد بخشی از حماسه زوال ناپذیر دفاع مقدس.

هائیتی بیان کرد: با وجود اینکه نسل سوم در عصر ثبات، صلح و تأسیس نهادهای مدنی و انقلابی رشد کرده و با یک سری مفاهیم، ​​رویدادها و مطالبات جدید مواجه است و قدرت درک کامل این موضوع را ندارد. از ویژگی های نسل گذشته، اما به برکت ارزش های انقلاب اسلامی، دارای اقتدار و فضای معنوی است، روحانی و ملکوتی را رها کرده است.

مدیرکل بنیاد آثار دفاع مقدس خوزستان بیان کرد: امروز تشییع پیکر مطهر شهید گمنام 18 ساله حافظ امنیت کشورمان در دوران هشت سال دفاع مقدس بر روی دستان دانشجویان محجبه و جوانان انقلابی نسل سوم اهواز، نشان دهنده تأثیر این قشر بزرگ در عرصه های مختلف نظام و انقلاب است.

وی با اشاره به حضور پررنگ دانش آموزان در این تجمع افزود: دشمنان بدانند که نسل سوم ایران اسلامی وقتی پای نظام می آید مانند حضور این دانش آموزان آماده جانفشانی است. که پیام سنگینی برای دشمنان رژیم جمهوری دارد و این دختران و مادران این سرزمین آنها را درهم کوبیدند.

مدیرکل بنیاد آثار دفاع مقدس خوزستان به شهادت آرشام از شهدای حادثه تروریستی شیراز و شهادت محمد طاها در حادثه تروریستی رژه 31 شهریور اهواز اشاره کرد و گفت: یکی از شهدای حادثه تروریستی شیراز مأموریت های مهم جمهوری اسلامی تربیت دانش آموزان و جوانان پرانرژی و انقلابی است که نتیجه آن این است، این شهدای نوجوانی هستند که در زمان خود دشمن را درهم کوبیدند.

وی با بیان اینکه دختران دهه 90 و 80 ریشه درخت تنور انقلاب اسلامی هستند که قویتر از همیشه ایستاده اند، افزود: امروز به داشتن دخترانی باهوش و بااستعداد که بین خوب و خوب تفاوت می گذارند افتخار می کنیم. بد؛ این دختران صادراتی به غرب نیستند که با رقصنده ها و ملیجک هایی که سناریوهای آن سوی آب طرح ریزی می کنند و از MI6 پول می گیرند تا دختران ما را منحرف کنند تفاوت دارند، این دختران جمهوری ما با آنها متفاوت هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید