آموزش مدیریت بحران خانواده عروق کرونر با تربیت صحیح / نقض الگوی صحیح توسط والدین خطری جدی برای فرزندان است.

زمان: 09:03:00
تاریخ انتشار: 1300/09/22
کد خبر: 1791488

شاه آبادی با بیان اینکه نباید تنها به آموزش در مدارس تکیه کرد، گفت: در ابتدا باید مفهوم بحران (تاج) را به کودک آموزش داد و پس از درک بحران نحوه مدیریت این بحران را برای کودک توضیح داد. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدحسین شاه آبادی، رئیس مرکز آموزش و پرورش مرکز راهبردی جورفا در گفتگو با خبرنگار مرآت در خصوص شرایط ویژه کرونا برای کودکان گفت: با توجه به بحرانی بودن کرونا، می توان آموزش آن را از مدرسه خارج کرد. انگیزه های خود را برنامه ریزی کنید.

شاه آبادی با بیان اینکه آموزش در مدارس نباید به تنهایی متکی باشد، گفت: در ابتدای کار باید مفهوم بحران را به کودک آموزش داد و پس از آگاهی از بحران، نحوه مدیریت بحران را برای کودک توضیح داد. .

این کارشناس خانواده با اشاره به اینکه کودک باید به زبان خودش صحبت کند، افزود: نباید از الفاظ سخت و تند استفاده کرد و کلمه ویروس برای کودکان لزوما معنی ندارد، اما کودک بیماری را راحت‌تر می‌فهمد و می‌داند چگونه زخم یعنی پس اصل بحران باید به کودک منتقل شود.

او می گوید: «راه های مختلفی برای متقاعد کردن کودک وجود دارد. “راه های زیادی برای متقاعد کردن خود وجود دارد، اما هیچ تاج گذاری در این مورد وجود ندارد، زیرا موضوع تاج برای همه یک موضوع بسیار ملموس است و به این دلیل که همه افراد در Stuck در این مورد کاملاً قابل قبول بودند.

شاه آبادی تنبیه و تهدید خانواده به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی کودک را امری کاملاً نادرست خواند و گفت: خانواده به جای ترساندن یا تنبیه کودک باید نحوه برخورد با این بحران و این تنبیه و تحقیر را به او آموزش دهند. در بحث تربیتی در آینده به کودک آسیب برساند.

رئیس موسسه آموزش عمیق با بیان اینکه در مسائل دینی نیز به اصل الگو در خانواده اشاره شده است، تصریح کرد: همه فرزندان و فرزندان خانواده به عنوان والدین الگوی ثابتی دارند که یادگیری مشاهده ای پرسرعت را برای فرزندان خود ایجاد می کنند. . به آرامی

وی الگوبرداری از سوی والدین را مشکل اساسی می داند و خاطرنشان می کند: وقتی پدر خانواده به توصیه های او عمل نمی کند، مثلاً به کودک توصیه می کند که از ماسک استفاده کند اما خودش نه، نتیجه عکس است و اینکه کاری که باید انجام شود کار نمی کند.

شاه آبادی گفت: اگر الگوی کودک کار اشتباهی انجام دهد در آینده تبعات منفی زیادی برای کودک خواهد داشت. رفتار دوگانه ای برای کودک در آینده وجود خواهد داشت.

این کارشناس خانواده با اشاره به اینکه وظیفه خانواده تربیت است نه تربیت، خاطرنشان کرد: والدین نیازی ندارند که مثلاً اگر خود پدر و مادر به موقع نماز می خوانند یا به پدر و مادر خود احترام می گذارند، نماز خواندن یا احترام به والدین را به فرزندشان بیاموزند. کودک از آنها الگوبرداری خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید