آموزش تقلب و دروغگویی همراه با کاهش آموزش عروق کرونر برای دانش آموزان / صبر و سازگاری خانواده از دست رفته در دوران قرنطینه

ساعت: 12:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۱
کد خبر: 1804696

مهری زینهری گفت: خانواده ها به دلیل آموزش مجازی نگران از دست دادن فرزندان خود هستند اما اکنون که کلاس ها به صورت حضوری برنامه ریزی شده است، همه خانواده ها باید با همدلی و مهربانی فرزندان خود را در رعایت اصول بهداشتی و مهمتر از آن نیازشان تشویق کنند. باید جبران شود «سواد کودکان را کاهش دهید وقت بگذارید و اقدام کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهری زینهاری در گفتگو با راه آرمان; وی در خصوص تغییر سبک زندگی خانواده ها در دوران کرونا گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی آموزش های حضوری، آموزش در سیستم های آموزشی در سراسر جهان و بلغارستان انجام شده است. تحت نظارت فضای مجازی روابط خانوادگی رو به وخامت گذاشته است.

مشاور تحصیلی دانشجویان ادامه داد: دانش آموزان و دانش آموزان با وجود تاج از فضای واقعی دور شده اند. در واقع دانش آموزان در فضایی هستند که روح و احساس ندارد. همه متفکران تعلیم و تربیت بر این باورند که هیچ نظام آموزشی نمی تواند جایگزین آموزش واقعی چهره به چهره شود.

وی با اشاره به اینکه فرزندان دانش آموز ما در طول دوران تاج و تخت دچار افت تحصیلی بوده اند، افزود: اما آنچه مهم است این است که برای مقابله با مشکلات و آسیب های استفاده از این فضا از روش های صحیح و مدیریت صحیح مراقبت کنیم. . “حداقل.

زینهری با اشاره به اینکه با شرایط کرونری کلاهبرداری مافیایی در شبکه های اجتماعی تاثیر زیادی بر روحیه دانش آموزان گذاشته است، ادامه داد: خیانت به معنای وارونه نشان دادن حقیقت و واقعیت در فضای مجازی و همچنین در فضای مجازی است. برخی از مشکلات غیر واقعی و غیر واقعی واقعی و واقعی می شوند.

وی افزود: خانواده ها نگران ترک تحصیل فرزندان خود به دلیل تدریس مجازی هستند، اما اکنون که کلاس ها به صورت حضوری برنامه ریزی شده است، همه خانواده ها باید با همدلی و مهربانی فرزندان خود را به رعایت اصول بهداشت فردی و اجتماعی تشویق کنند. بهتر است وقت بگذارند و برای جبران افت سواد فرزندانشان گام بردارند.

مشاوره حوزه علمیه حضرت زینب(س) با تاکید بر اینکه بیماری های عروق کرونر باعث افسردگی و مشکلات خانوادگی و روانی شده است، اذعان می کند: برخی افراد برای رفع این استرس با اعضای خانواده خود اصطکاک دارند، در این صورت فضای ناآرامی در خانه حاکم است، اما همه باید خود را برای زندگی در هر شرایطی آماده کنید و بدانید که برای غلبه بر مشکلات به صبر نیاز است.

وی با اشاره به لزوم تمرین سازگاری خانواده ها با محیط و شرایطی که خارج از اختیار ما به وجود آمده است، تصریح کرد: همه ما باید درک کنیم که شرایط زندگی همیشه آنطور که می خواهیم نیست.

زینهری در پایان با اشاره به اینکه فضای مجازی بستر مناسبی برای تقلب و فریب است، خاطرنشان کرد: این فضا در حوزه آموزشی باعث ریاکاری دانش‌آموزان می‌شود چرا که مشخصاً در کلاس هستند اما در امتحان نیستند، اما مشخص نیست که آیا از آنها می‌نویسند یا خیر. یک کتاب یا شخص دیگری در کار به آنها کمک می کند؟ این یکی از معضلات کلاس درس در فضای مجازی است که در صورت عدم رسیدگی والدین؛ کودکان ممکن است دچار آسیب های اخلاقی مانند دروغگویی و غیره شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید