حفاظت از محیط زیست مستلزم مشارکت سه قوه است/ راه نجات از مشکلات زیست محیطی استان سازگاری و سازگاری با خشکسالی است.


ساعت: 13:51
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1821798

مدیر جدید اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان:

طالب حلاوی گفت: استان در تامین آب آشامیدنی مشکل دارد که تامین این موضوع به آب های زیرزمینی بستگی دارد، کاهش سفره های آب زیرزمینی از دیگر مسائل استان است که باید به آن توجه شود. بنابراین تنها راه صرفه جویی، سازگاری و سازگاری با زمین است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; صبح امروز مراسم تکریم و معارفه مدیرکل محیط زیست استان کرمان برگزار شد.


مسئولیت بر عهده خدا، مردم و دولت است

مجتبی ذوالجودی در این آیین با اشاره به آیات اول سوره ملک گفت: از خدمات مرجان شاکری که بسیار خالصانه بود تشکر می کنیم. او از سرمایه های سازمانی است که 18 سال است که فعال است و سازمان از آن و تجربیات آنها استفاده می کند.

رئیس اداره محیط زیست دریایی و تالاب های سازمان حفاظت محیط زیست گفت: رهبری جدید به اهداف سازمان خواهد رسید و امیدواریم مانند خانم شاکری موفقیت های خوبی داشته باشند.

وی بیان کرد: سازمان با عنوان 1401 از سوی مقام معظم رهبری شعاری را با عنوان محیط زیست افراد پایه، فهیم و فناور در نظر گرفته است و در راستای تحقق این شعار به اهداف عالیه نظام دست خواهیم یافت. .

ذوالجودی با اشاره به آیت الله حائری شیرازی گفت: مسئولیت مال نیست، تکلیف است، تکلیف در برابر خدا، مردم و دولت است و باید بیشتر پاسخگو باشیم.


حفاظت از محیط زیست مستلزم مشارکت قوای سه گانه است

طالب حلوی ظهر امروز با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه محیط زیست گفت: حفاظت از محیط زیست امری تجملی نیست، موضوعی حیاتی است.

مدیر جدید اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب با ابلاغ سیاست های زیست محیطی بر این موضوع تاکید کرده اند، گفت: باید فرهنگ زیست محیطی را یکپارچه نگاه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ایران از تنوع اقلیمی خاصی برخوردار است، تصریح کرد: خشکسالی از ویژگی های ذاتی ایران است و باید بر اساس این ویژگی برنامه ها ارائه شود.

خالویی در خصوص مشکلات زیست محیطی و استان کرمان گفت: استان در زمینه تامین آب شرب دارای مشکلاتی است چرا که تامین این موضوع به آب های زیرزمینی بستگی دارد، کاهش سفره های آب زیرزمینی از دیگر مسائل استان است که باید مورد توجه قرار گیرد. بنابراین تنها راه صرفه جویی، سازگاری و سازگاری با زمین است.

مدیر اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان تاکید کرد: حفاظت از محیط زیست نیازمند مشارکت سه قوه است و در این راستا باید به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری توجه کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید