فعالیت 1012 سامان در حوزه محیط زیست کشور / سازمان حفاظت محیط زیست به دنبال ارتقای سیستم و تامین تجهیزات مدرن است.

ساعت: 14:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۰
کد خبر: 1799450

مرادی گفت: مدیریت جدید سازمان حفاظت محیط زیست برنامه ریزی جدی برای ارتقای سیستم و تجهیزات از نظر نرم افزاری و سخت افزاری خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; نورولا مرادی امروز در حاشیه مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه سازمان حفاظت محیط زیست برای تامین تجهیزات مدرن گفت: رهبری جدید سازمان حفاظت محیط زیست، برنامه ای جدی برای ارتقاء است. هم سیستم ها و هم تجهیزات از نظر نرم افزاری و سخت افزاری.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت هایی که داریم، اما خودرو و سایر تجهیزات مورد نیاز برای حفاظت از محیط زیست در دوره جدید تا حد امکان تامین می شود.

مرادی در خصوص وضعیت تجهیزات زیست محیطی کشور بر اساس استانداردهای بین المللی گفت: در حوزه تجهیزات با استانداردهای جهانی وضعیت چندان بدی نداریم.

وی افزود: شاید تعداد محیط بانان در کشور کم باشد اما وضعیت کشور در حوزه تجهیزات چندان بد نیست.

مرادی افزود: از نظر تامین تجهیزات زیست محیطی تا رسیدن به نقطه ایده آل فاصله داریم اما رهبری جدید تمام تلاش خود را می کند تا به سطح قابل قبولی برسیم.

وی گفت: ایشان نگاهی خردمندانه و نگاه همه جانبه به محیط زیست در دوره جدید حکومت داری دارند.

معاون آموزشی و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به وجود هزار و 12 سازمان مردم نهاد محیط زیست در کشور، گفت: بیشتر این گروه ها فعال هستند اما تلاش می کنیم تعداد این گروه ها را دوباره گسترش دهیم. “

وی گفت: باید تعداد عوامل فعال زیست محیطی را افزایش داد زیرا بدون حضور عوامل نمی توان کاری انجام داد.

مرادی خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید رئیس جمهور افزایش تعداد اعضا یکی از برنامه های مهم و جدی سازمان در دوره جدید است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید