بیعت مکرر مردم با آرمان های انقلاب و شهدا/ در سایه انقلاب اسلامی ایران یکی از ابرقدرت های جهان است.


ساعت: 09:49
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1808005

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

شبستری گفت: به برکت جمهوری اسلامی ایران یک نیروی نظامی در منطقه است و این قدرت نظامی، دفاعی و موشکی ایران مانع از حمله دشمن به این کشور شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام جواد معتهد شبستری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز با بیان اینکه ایران از نظر قدرت نظامی، دفاعی و موشکی بسیار قدرتمند است، گفت: به لطف جمهوری اسلامی ایران یک نیروی نظامی در منطقه و این نظامی است. قدرت، دفاع و موشکی ایران مانع از تهاجم دشمن به کشور شد.

وی با بیان اینکه ایران امروز یکی از امن ترین کشورهای منطقه محسوب می شود، افزود: با تدابیر رهبری و حلقه مقاومتی که در منطقه ایجاد شده است، ایران به عنوان محور مقاومت، داعش که برای نفوذ به وجود آمده است. ایران وارد منطقه شد: «او موفق شد پیروز شود.

حجت الاسلام شبستری با قدردانی از حضور پرشور و همیشگی مردم آذربایجان غربی در مناسبت های مهم گفت:

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمن به بهانه های مختلف تلاش می کند مردم را از اهداف انقلاب منصرف کند، افزود: ملت پشتیبان نظام انقلابی است و بر اهداف و آرمان های انقلاب پافشاری می کند. و رهبری

حجت الاسلام شبستری با اشاره به برکات انقلاب در عرصه های مختلف، استقلال کشور را یکی از مهم ترین آثار و برکات انقلاب دانست و یادآور شد: اما امروز به برکت انقلاب، ایران در همه عرصه ها مستقل است.

وی گفت: ما مفتخریم که با گذشت بیش از 42 سال از پیروزی انقلاب، ایران کشوری مستقل با امنیت پایدار در منطقه است. هشت سال است که دفاع مقدس به شدت با دشمن مقابله کرده و حتی یک وجب از خاک کشور با وجود کاستی ها، تحریم ها و اقتدار دشمن در اشغال بیگانگان نیست.

وی با بیان اینکه امروز ایران به برکت انقلاب از انگیزه علمی بسیار خوبی برخوردار است، افزود: ایران امروز در رشد علمی رتبه شانزدهم، فناوری هسته ای دوازدهم و در هوافضا رتبه یازدهم را دارد.

حجت‌الاسلام شبستری با اشاره به پیشرفت کشور در حوزه بهداشت و درمان، گفت: قبل از انقلاب 30 درصد پزشکان از خارج وارد می‌شدند، اما امروز به مرکز درمانی منطقه و بیش از 53 کشور ایران برای درمان و مشکلات پزشکی تبدیل شده‌ایم. 97 درصد داروهای مورد نیاز در کشور تولید می شود که بسیار قابل تقدیر و شایسته است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در رهبری خبرگان با بیان اینکه در حال حاضر 100 درصد روستاهای بالای 10 خانوار برق و بالای 80 درصد روستاها گازرسانی می شوند، افزود: از زمان انقلاب نشان می دهد که ما در مسیر عدالت حرکت می کنیم.

وی با اشاره به توسعه فرهنگ و معارف قرآنی در جامعه به برکت انقلاب گفت: هنر انقلاب این بود که قرآن را از خانه وارد جامعه کرد و آیات قرآن را در جامعه تثبیت کرد.

حجت الاسلام شبستری با بیان اینکه مردم با وجود همه مشکلات همواره با صبر و استقامت در همه عرصه ها در کنار انقلاب و رهبری ایستاده اند و در صحنه حضور داشته اند، افزود: قیمت مواد غذایی در حال افزایش است، لذا مسئولان با قاطعیت برخورد می کنند. رفع مشکلات و برخورد با مخربان اقتصادی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید