بارزترین شاخص‌ ارتش جمهوری اسلامی ایران تعهد به آرمان‌های انقلاب و شهدا است

منطقه پدافندهوایی شمال غرب:

منطقه پدافندهوایی شمال غرب گفت: یکی از بارزترین شاخص‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران تعهد به آرمان‌های والای انقلاب و شهداست.

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی،امیرسرتیپ دوم عباس عظیمی صبح در دیدار با فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز اظهار کرد: وحدت رویه و هم افزایی یگان‌های ارتش در تقویت و بالندگی امروز نیروهای مسلح نقش غیرقابل انکاری داشته است.

وی با بیان اینکه پدافند هوایی به عنوان یک نیروی نوین، به روز و قابل اتکا در تقویت قدرت دفاعی کشور و مقابله با دشمنان نقش مؤثر و مفیدی داشته است، افزود: امنیت، استقلال و اقتدار ایران اسلامی مرهون مجاهدت و تلاش‌های شبانه روزی کارکنان نیروهای مسلح است.

امیرسرتیپ دوم خلبان رضا یوسفی فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری نیز در این دیدار با تبریک هفته وحدت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی گفت: یکی از بارزترین شاخص‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران تعهد به آرمان‌های والای انقلاب و شهداست.

وی با بیان اینکه نیروی پدافند هوایی ارتش به مثابه یک نیروی جوان و باانگیزه در ساختار نیروهای مسلح توانسته است افتخارات مهمی را در تاریخ این مرزوبوم به ثبت برساند، خاطرنشان کرد: توسعه و ارتقای توانمندی‌های نیروهای مسلح و قدرت دفاعی و بازدارندگی کشور در سایه وفاق و همدلی نیروهای مسلح به جد پیش می‌رود و آماده جانفشانی و پاسخ کوبنده به هرگونه توطئه‌های احتمالی دشمنان هستیم. 



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید