ارتش جمهوری اسلامی ایران به جدیدترین تجهیزات نظامی روز دنیا مجهز شد / ارتش به برکت انقلاب در تولید تجهیزات نظامی بهترین است + فیلم


ساعت: 16:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805145

فرمانده تیپ 216 زرهی شهید محبری زنجان با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران به تجهیزات مدرن نظامی مجهز است، گفت: ارتش به برکت انقلاب از تولید تجهیزات نظامی پیشی می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلال صالحی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار موج رسا; وی با تبریک دهه مبارک فجر به همه ملت ایران گفت: یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای لشگری را ارج می نهیم.

وی با اشاره به توانمندی های ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی کشوری بود که در همه امور نظامی به آمریکا و غرب وابسته بود.

فرمانده تیپ 216 زرهی شهید محبری زنجان با بیان اینکه قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی حضور مستشاران آمریکایی در تمامی سطوح نیروهای مسلح گفت: پو.

وی با بیان اینکه نیازهای مختلف جنگ و تحریم تسلیحات سنگین منجر به نوآوری های مختلفی در صنعت نظامی شده است، گفت: این روند از زمان جنگ ادامه داشت و ساخت موشک، تانک های پیشرفته، کشتی های کوچک و بزرگ از دستاوردهای مهم این کشور بود. صنعت نظامی انقلابی، اسلامی است.


آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی ایران در برابر تهدیدات احتمالی

صالحی با تاکید بر تحریم های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران با پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز جنگ تحمیلی گفت: و تجارت کشور ما را در اختیار گرفته است.

وی با بیان اینکه این دلایل جوانان کشورمان را بر آن داشته تا با آموختن از تجربیات مراحل تعمیر و تعمیرات اساسی، ابتکار بزرگی در صنعت دفاعی به خرج دهند و تجهیزات را به روز و کارآمد نگه دارند، ادامه داد: پس از موفقیت در این زمینه، برای طراحی و ساخت نمونه های بومی از همان تجهیزات، اما مطابق با دانش روز.

فرمانده تیپ 216 زرهی شهید محبری زنجان گفت: اگر در دوران پهلوی دوم مجبور بودیم برای رفع کوچکترین نیازهای خود به عنوان سیم خاردار به بیگانگان روی بیاوریم، خوشبختانه به برکت هشت سال دفاع مقدس، امروز ارتش توانایی تولید تجهیزاتی مانند هواپیماهای بدون سرنشین، جت های جنگنده و آموزشی را دارد. ما انواع کشتی ها و ناوشکن ها، انواع موشک های بالستیک، انواع هلیکوپتر و تجهیزات زیادی از گلوله گرفته تا انواع هواپیماهای مدرن در جهان داریم.


6abd70b3 729f 40f6 bd02 821a71ef5644 خبر خاکستری

وی با اشاره به اقتدار، توانمندی و آمادگی ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران در مقابل هر تهدیدی، گفت: به برکت هشت سال دفاع مقدس، امروز ارتش در صنعت نظامی حرف اول را می زند و کاملا آماده است.”

صالحی با اشاره به توانمندی های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: ناوگروه قدرتمند ارتش جمهوری اسلامی ایران هم اکنون آزادانه در آب های آزاد فعالیت می کند و نیروی زمینی ارتش در اوج عزت است. و اقتدار.”

وی با بیان اینکه نیروی هوایی ارتش بزرگترین ناوگان بالگردی در خاورمیانه است، افزود: برد موشک های هوا به هوا به میزان قابل توجهی بهبود یافته است.

فرمانده تیپ 216 زرهی شهید محبری زنجان با بیان اینکه نیروی هوافضای دلاور توانایی پرواز در شب و انهدام هدف مورد نظر را داشت، گفت: دوربین های ما مجهز به دوربین دید در شب هستند که می توانند در شب عکسبرداری کنند.


یگان توپخانه نیروی زمینی مجهزترین یگان توپخانه در منطقه و جهان است

وی با اشاره به توانمندی های یگان توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: یگان توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از گسترده ترین و مجهزترین یگان های توپخانه را در اختیار دارد. منطقه و جهان

فرمانده تیپ 216 زرهی شهید محبری زنجان گفت: این توپخانه ها خواب را از چشمان داعش در مبارزه با داعش گرفته بود.

وی گفت: یگان های زرهی ارتش جمهوری اسلامی ایران با ادوات و تجهیزات مدرن و موثر بزرگترین یگان زرهی منطقه و غرب آسیا را در اختیار دارند.

صالحی با اشاره به توانمندی های لشکر 16 زرهی و لشکر 92 خوزستان گفت: این دو لشکر بزرگترین یگان زرهی خاورمیانه هستند.

وی با اشاره به برخی از توانمندی های ارتش افزود: تانک های ذوالفقار 1 و 3، جنگنده ها، کرار، تی 72 و نفربر زرهی و خودروهای سنگین نینوا و ارس 2 ساختار نیروهای زرهی نزاجا را تشکیل می دهند که همگی خودروها و تانک ها هستند.«جوانان عزیز کشور ما ساخته شده است.


خودکفایی ایران در ساخت تجهیزات نظامی

وی به نقل از تیپ 216 زرهی شهید محبری زنجان با اشاره به خودکفایی ایران در تجهیزات نظامی گفت: ارتش در تولید تجهیزات نظامی به جایی رسیده است که ارتش، نیروی هوایی و پدافند باید تجهیزات را از خارجی خریداری کند. کشورها.

وی با اشاره به آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای دفع و مقابله با تهدیدات نظامی، افزود: در ارتش جمهوری اسلامی ایران 5 تیپ واکنش سریع تشکیل شده که از این تعداد 4 تیپ از زمین است. نیروها و یک تیپ از نیروی دریایی است و 5 تیپ ارتجاع به سرعت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکیل شد.

صالحی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تقدیم بیش از 48 هزار شهید وقایع بسیاری را پشت سر گذاشته و از میدان آزمون های سخت وفاداری به اسلام و انقلاب سرافراز بیرون آمده است.


6a51844d bb51 4287 b819 7e431cbb502c خبر خاکستری


خدمات ارتش مردمی در بلایای طبیعی

وی حضور جبهه‌های جنگ در ماه‌های اول پس از پیروزی انقلاب، حضور در مناطق سخت و طولانی جنگ تحمیلی، حفاظت از مرزهای کشور، مبارزه با تروریسم در سوریه و مبارزه با داعش در عراق را حضور در جبهه‌ها عنوان کرد. و تقدیم 8 شهید. همچنین کمک به مردم در حوادث طبیعی از جمله خدمات ارتش است.

فرمانده تیپ 216 زرهی شهید محبری زنجان با بیان اینکه امیدواریم روزی کار به جایی نرسد که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران وارد عمل شوند، خاطرنشان کرد: اجازه نخواهیم داد دشمن با چشمان خود به روی ما بچرخد. میهن و ارتش این آمادگی و توانایی را دارد که اگر دشمن قصد تهاجم داشته باشد، گوشه و کنار کشور ما را خفه کند.

وی با بیان اینکه تاکنون حوادث زیادی را پشت سر گذاشته ایم، افزود: در عرصه ها و آزمون های مختلف به وفاداری خود به اسلام و انقلاب افتخار کردیم.

صالحی با اشاره به برنامه های ارتش در دهه فجر امسال افزود: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و … از برنامه های داخلی ارتش در دهه فجر است. “

وی با اشاره به دوازدهمین باخمن سالروز رجعت امام خمینی (ره) به مهین افزود: در دوازدهم بخمن ارتش موکب خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید