شهدا بهترین الگو برای نسل جوان هستند/ روز به روز پیوند نسل جدید با آرمان های ائمه اطهار و شهدا قوی تر می شود.


ساعت: 11:21
تاریخ انتشار: 07/07/1401
کد خبر: 1900076

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

علی محمد اکبری گفت: با وجود دسیسه ها و دشمنی های استکبار جهانی، پیوند نسل های جدید انقلاب با آرمان های امام و شهدا هر روز قوی تر خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در حاشیه مراسم نمادین زنگ ایثار و مقاومت در استان چهارمحال و بختیاری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و انقلاب اسلامی جبهه های مقدس دفاع و مقاومت گفت: شهدا بهترین الگو برای نسل جوان هستند.

وی با بیان خاطراتی از حریم مقدس خاطرنشان کرد: امروز نسل جدید انقلاب با اینکه سال های دفاع مقدس را ندیده اند اما در خط مقدم حفظ حریم اهل بیت قرار دارند. درود بر آنان و شرکت در جبهه های مقاومت.

وی تاکید کرد: با وجود دسیسه ها و دشمنی های استکبار جهانی، پیوند نسل های جدید انقلاب با آرمان های امام و شهدا هر روز قوی تر خواهد شد.

همچنین در این مراسم «رامین خدابخشی» مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرستان شهرکرد گفت: جوانان همیشه در کشور نقش آفرین بوده و همواره حضور پررنگی داشته اند و 36 هزار دانش آموز شهید در طول دوران شهادت. پاسداری مقدس در کشور سند این بیداری است.»

وی خطاب به شاگردان افزود: شما باید منادی پاکی، استواری و پایداری باشید که رمز پیروزی است که رزمندگان در دوران دفاع مقدس به آن پایبند بودند.

خدابخشی با تاکید بر الگوی نسل جوان جامعه شهیدپرور و ادامه راه آنان، از آینده سازان انقلاب اسلامی خواست تا با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری، راه شجاعت و شهادت را برای خنثی کردن توطئه های دشمنان طی کنند.

وی آئین نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس را مقدمه ای بر سیره و سیره عملی شهدا و ترویج و انتقال ارزش های دفاع مقدس خواند و افزود: شهید فهمیده این درس را به ما آموخت. از خودگذشتگی و رشادت با شهادتش و امیدواریم شاگردان بتوانند راه این شهید بزرگوار را ادامه دهند.

انتهای پیام/


دیدگاهتان را بنویسید