تشکیل شورای عالی ائمه اطهار استان تا پایان تیرماه / پخش مسابقه مستند «سرباز حاج قاسم»; به زودی از شبکه سه


ساعت: 13:05
تاریخ انتشار: 1401/03/30
کد خبر: 1877267

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت؛

هاکانی با بیان اینکه حدود 300 روحانی در نقاط مختلف استان کرمان از جمله روستاها مشغول به تبلیغ دینی هستند، گفت: با کمک این سازمان مستندی از مسابقه سربازان حاج قاسم ساخته ایم که به زودی از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. 3.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; حجت الاسلام والمسلمین هاکانی در نشستی خبری به مناسبت روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در مسیر اعتلای انقلاب بود، گفت: این سازمان در حال ظهور است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: فعالیت این سازمان ساماندهی فضای تبلیغات اسلامی به منظور کار با وحدت و انسجام مردمی است.

وی بیان کرد: این سازمان در طول فعالیت خود فراز و نشیب های زیادی داشته است و ارائه امروز سازمان تبلیغات اسلامی مرهون تلاش افراد زیادی است.

وی گفت: هدف اصلی ما موضوعاتی است که مقام معظم رهبری بیان کرده اند و این رسالت خطیر ماست. کار ما ایجاد نگرانی برای مردم است تا اراده مردم را بالا ببریم.»

هاکانی با تاکید بر اینکه جریان مردم جریان قدرتمندی است، گفت: مردم در موضوعات مختلف کار اصلی را انجام می دهند و ما نقش هدایت و تسهیل امور را داریم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: دغدغه ما در حوزه مساجد تقویت و ارشاد ائمه جماعات استان است و حدود 300 روحانی در نقاط مختلف استان کرمان از جمله روستاها کار تبلیغی دینی انجام می دهند. . رئیس این شورا ائمه جمعه هستند و تلاش می کنیم شبکه ای از ائمه را ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه تا پایان تیرماه شبکه شورای عالی ائمه اطهار را تشکیل خواهیم داد، گفت: توجه به مسائل زنان یکی دیگر از دغدغه های این سازمان است که در سه حوزه در این حوزه اقدام کرده ایم. «به توانمندسازی بانوان مبلغ و مبلغ با مشارکت حوزه توجه داشتیم.

این مسئول ادامه داد: توانمندسازی بانوان همسر دانش آموز و کار موثر و طرح های مختلف از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه بانوان است.

هاکانی با اشاره به ایجاد دو مدرسه صدرا، آموزش و پرورش دولتی در شهرستان های ریگان و زرند، گفت: سال گذشته 6000 مبلغ با ما همکاری کردند. علاوه بر این، دوره های دیگر در حوزه جهاد، تشریح، دروس تخصصی نهج البلاغه و شش دوره تخصصی در حوزه جمعیت از دیگر اقدامات انجام شده است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: فعالیت های مختلفی در حوزه آموزش انجام داده ایم، در حوزه رسانه، جریان های مردمی را توانمند کرده ایم.

وی با اشاره به همکاری این سازمان در ساخت مستند مسابقه سرباز حاج قاسم و بیان اینکه این مستند به زودی از شبکه سه پخش خواهد شد، گفت: کارهایی در سطح کشور انجام داده ایم که از جمله آن دوره است. با حضور هزاران راوی از سراسر کشور با اشاره به اینکه در این دوره ها مطالبی با محوریت سردار حاج قاسم سلیمانی ارائه کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات در سطح کشور می توان به توقیف مهرواره همدل، هوای نو، مهرواره اوج، مراسم دختران حاج قاسم و طرح نوین اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید